Darkstar Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Eg har en 98 mod Passat sedan 1,8T med fremhjulstrekk! Noe som vet om det er mulig å bygge denne om til 4-motion bare med å bytte hele understellet? Eller en må bygge om tunnellen under bilen også for å få plass! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 det koster kanskje mer en det smaker... er ganske krevende å bygge om en feilhjulstrekk til 4 hjulstrekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Er vel lettere å selge bilen og kjøpe en 1,8T Passat med 4-motion for så å style den opp igjen. Er såpass ny bil, såpass dyre deler, og du blir å tape penger på det. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Ja, vet det vil koste en del! Men noen som vet ka som må gjøres konkret? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Jonte Er vel lettere å selge bilen og kjøpe en 1,8T Passat med 4-motion for så å style den opp igjen. Er såpass ny bil, såpass dyre deler, og du blir å tape penger på det. Tror faktisk det er lettere å bygge om enn å kjøpe av den enkle grunn at 1.8T såvidt jeg vet aldri har blitt levert med 4Motion:) Men på andre siden tror jeg absolutt ikke det er en god løsning å bygge om heller, alt for mye arbeid og penger. Kjøp heller en A4 1.8T Quattro eller Passat 2.8 med 4M Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Passat_RS Eg har en 98 mod Passat sedan 1,8T med fremhjulstrekk! Noe som vet om det er mulig å bygge denne om til 4-motion bare med å bytte hele understellet? Eller en må bygge om tunnellen under bilen også for å få plass! Du må faktisk skifte store deler av gulvet i bilen, ganske mye arbeid.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Ascona Du må faktisk skifte store deler av gulvet i bilen, ganske mye arbeid.. OK, det var det eg tenkte... Da er det uaktuellt! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg