Gå til innhold

Gamlebilen min involvert i ulykke med buss

Ranger emnet

Överladdaren

Anbefalte innlegg

Til de av dere som ikke tror den bilen var sprek så kan jeg fortelle at den bilen var trimmet av Lotec i Tyskland og hadde relativt mye mer pulver enn en original SLK230. Bilen hadde et meget bra oppsett hva gjelder dempere/fjærer og lå generelt sett som en tyggis på veien.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy og f.... At ingen omkom i den SLK vitner om at mirakler er mulig. Sjåføren trenger ikke tippe Lotto lenger tror jeg, flaksen hans må være brukt opp nå.

God bedring !

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er merc da.. Såklart det går bra med påsan.

Se utvendig, bilen er knust. Er ikke mye det er rikka på seg inni til å se slik ut..

MEN, må nesten le litt..

Bilen mannen kjørte var en råsprek sportsbil, av type Mercedes SLK 230 Kompressor. Den har nærmere 200 hestekrefter

RåSprek.. 200 hester. Min mor har en slik og det er ikke RÅ sprekt. Det er er sprekt.

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sheriff

Det er merc da.. Såklart det går bra med påsan.

Se utvendig, bilen er knust. Er ikke mye det er rikka på seg inni til å se slik ut..

MEN, må nesten le litt..

RåSprek.. 200 hester. Min mor har en slik og det er ikke RÅ sprekt. Det er er sprekt.

Se innvendig en gang til du....er ikke så strøkent der heller. Gutten ligger tross alt livstruende skadet på Ullevål.

En SLK230 er ikke råsprek, en SLK230 Lotec derimot, modifisert av Lotec GmbH er rimelig mye hissigere...vet det meste om den bilen. Ble bygget på bestilling til sønnen til en av sjefene i Bayer konsernet, han likte den derimot ikke, og bilen ble lagt ut for salg, og jeg kjøpte den i Leverkusen 24.08.01

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider