oddi Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 på jobb i dag (skjærtorsdag) så jeg en 240, sort og grå, med psjt-lyd. Sjåføren var fra sydligere breddegrader, for å si det sånn (neger, for å bruke et politisk ukorrekt ord). Han hadde streamer, og der sto det faktisk "turboneger". Noen her som har et bilde av denne bilen? helst med sjåfør/eier:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Det er vel "Turbotony" her på forumet: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148214 :) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Han er her på forumet han. Mener han går under navnet turboneger også. Ligger en tråd om bilen også. Søk etter turboneger, så dukker det nok opp noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 er TurboTony ja :) er fra tønsberg eller horten han :) hehe Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Takk for raske svar ja, fant bilder av bilen, men uten sjåfør:) Er egentlig ikke så inni volvo, holder meg til den andre svenske bilen, men denne 240'en var stilig, ihvertfall fra 20 meters avstand:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Så han idag.. fin lyd på dumpen,noen som vet hvordan dump han har? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Så han idag.. fin lyd på dumpen,noen som vet hvordan dump han har? koslig og høre litt fint tilbake meldinger om bilen min =) jeg kjører med Collins dump, de får du kjøpt på kollevold.no tokk bilde i dag. Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Okei, var tøff lyd i den.. sånn "skarp" lyd.. Fine felger du har ;) :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Sett deg på Revetal. ;) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Gulbrandsen_Racing : hehe takk synnes det er fin lyd selv som du sa så er den litt skarp, må holde felgene rene vet du. chrizz_g : stemmer nok det er der en gang i blant Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Tony: Hva er det som står på bagasjeluka di? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 drift is not a crime el no:S meine eg atte da sto... Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Gulbrandsen_Racing : hehe takk synnes det er fin lyd selv som du sa så er den litt skarp, må holde felgene rene vet du. chrizz_g : stemmer nok det er der en gang i blant Stemmer, vi har like.. Orginale fra Volvo :D :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 VCE: det står "drifting is not a crime" :) Gulbrandsen_Racing: får ikke noe bedere en orginal volvo felger :D blei desverre en kort tur på meg pga jeg hadde en som var litt fylle syk i bilen :( kunne godt tenkte meg og sett mer rundt!! og hilst på folk Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Japp, var sykt mye folk der.. Men neste gang skulle vi ha lagt ut bilde av bila våre på forhånd kanskje, så vi kjenner igjen hverandre.. Så 2 supraer og flere skyline'er på vei hjem og. En supra som brukte litt bakhjul og.. moro å se han clutche ut på 2. og dra sidelengs bort.. :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg