Gå til innhold

etterlysning!

Ranger emnet


oddi

Anbefalte innlegg

på jobb i dag (skjærtorsdag) så jeg en 240, sort og grå, med psjt-lyd. Sjåføren var fra sydligere breddegrader, for å si det sånn (neger, for å bruke et politisk ukorrekt ord). Han hadde streamer, og der sto det faktisk "turboneger". Noen her som har et bilde av denne bilen? helst med sjåfør/eier:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gulbrandsen_Racing : hehe takk synnes det er fin lyd selv som du sa så er den litt skarp, må holde felgene rene vet du.

 

chrizz_g : stemmer nok det er der en gang i blant

 

 

Stemmer, vi har like.. Orginale fra Volvo :D :P

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VCE: det står "drifting is not a crime" :)

Gulbrandsen_Racing: får ikke noe bedere en orginal volvo felger :D blei desverre en kort tur på meg pga jeg hadde en som var litt fylle syk i bilen :( kunne godt tenkte meg og sett mer rundt!! og hilst på folk

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, var sykt mye folk der.. Men neste gang skulle vi ha lagt ut bilde av bila våre på forhånd kanskje, så vi kjenner igjen hverandre..

 

Så 2 supraer og flere skyline'er på vei hjem og. En supra som brukte litt bakhjul og.. moro å se han clutche ut på 2. og dra sidelengs bort.. :D

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår