VOLVO 1983 Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Hei! Noen som har film/ Lydklipp av en sånn JBR Sekvensiell/ Halvatmosfærisk? Hadde vært flott å høre, er jo interessant å montere på ny motoren:D Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Ja, enten halv resirk, halv atmosfærisk.. Eller så kan du jo kjøre på med en som går fullt resirk og? Ja, da skal lufta inn på trykk siden ijen? Men vil det han noen fungsjon da? Da blir jo det trykk inni der likavel.. hehe.. Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 skal vel før turboen.. mellom turbo og lmm.. Funker det, for da kjører du lufta "rundt" liksom. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 skal vel før turboen.. mellom turbo og lmm.. Funker det, for da kjører du lufta "rundt" liksom. Ja, damn.. stemmer det.. hehe.. Det funker fint :) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 resirken er tatt av på bilen også har jeg kjørt med tilbake-slag en god stund den (dododod) lyden, så tenkte jeg skulle ha dump på får jeg blei litt lei lyden så satt jeg på en dump, og den jagger ikke i det helle tatt, bruker heller ikke mer bensin så jeg har ikke opplevd noe problem med den sånn sett, men jeg mener å hørt at man ikke skal ha 1stempla dump på fk/ft motorene fordi da bruker den 5liter på mila. men som sagt så funker den helt utmerket oss meg uten noe problemer. men jeg monterte den også redt ved spjele som ambefalt. :afro Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Japp, var sykt mye folk der.. Men neste gang skulle vi ha lagt ut bilde av bila våre på forhånd kanskje, så vi kjenner igjen hverandre.. Så 2 supraer og flere skyline'er på vei hjem og. En supra som brukte litt bakhjul og.. moro å se han clutche ut på 2. og dra sidelengs bort.. :D blir med på det jeg vet du. vi kan jo møttas på ett annen treff og gjøre det vet du :) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Var ingenting som slo gamla manta a'n som burna litt på torvet.. Gassere å greier... Jeg så at KS242 lada i vei ett par ganger iaf... Ellers så var det mye bra volvo der nede. Ene snutjäveln holdt på å vri hue av seg da det kom en 850r og slapp gassen... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg