Gå til innhold

200sx

Ranger emnet


tobbern

Anbefalte innlegg

Originally posted by eirikoo

 

En schwæær loffvarmer fra Blitz er et stykke på veien. :D

 

Jeg ler fortsatt like godt hver gang jeg når igjen en sånn på svingete vei.. Sliter med å skille den fra primera og sånt, helt til jeg ser at den faen ikke ligger på veien for 5 flate øre når drittungen bak rattet skal prøve å dra fra den store amerikanske flåta på 4 tonn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Jeg ler fortsatt like godt hver gang jeg når igjen en sånn på svingete vei.. Sliter med å skille den fra primera og sånt, helt til jeg ser at den faen ikke ligger på veien for 5 flate øre når drittungen bak rattet skal prøve å dra fra den store amerikanske flåta på 4 tonn.

 

Hehe ja.. Så er jo du en sjåfør i toppklasse og da. lol

Synes å huske at du satt ekstremt gode tider på Våler og Rudskogen, mens jeg og de andre med 'Primeraen' ikke hadde sjans.. :D

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

 

Hehe ja.. Så er jo du en sjåfør i toppklasse og da. lol

Synes å huske at du satt ekstremt gode tider på Våler og Rudskogen, mens jeg og de andre med 'Primeraen' ikke hadde sjans.. :D

 

Vel, som du vet er ikke jeg noen spesiellt god sjåfør..

Men jeg kjørte jo 1.15 runder med asconan også, neste år SKAL jeg under 1.10 med den, med en 1976 modell Opel Ascona ja..

Hva kjørte primeran din på sa du?

Jeg mener å huske noe om diverse juks også jeg..

 

(I tilfelle noen ikke forstod det, det er bare litt uskyldig mobbing)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Vel, som du vet er ikke jeg noen spesiellt god sjåfør..

Men jeg kjørte jo 1.15 runder med asconan også, neste år SKAL jeg under 1.10 med den, med en 1976 modell Opel Ascona ja..

Hva kjørte primeran din på sa du?

Jeg mener å huske noe om diverse juks også jeg..

 

(I tilfelle noen ikke forstod det, det er bare litt uskyldig mobbing)

 

Vel neste år SKAL jeg under minuttet på Rudskogen. :)

Har bare målt enkelte runder med kjerra, men kjørte 1:11:6 med sjikanene på Våler.

På Rudskogen er den kjappeste målte runden 1:10:3 med passasjer.

 

Skal skjerpe kjøringen neste år, da blir det mer sporvalg og mindre sladding.

 

Still med Ascona eller Corvette, det eneste du ser er et stort eksosrør som blir kjapt mindre foran deg. :D

 

juks? Ja, jeg tok snarveien over lyskryssa på Våler.. :)

Du tenker kanskje på hubba-bubba dekkene mine?

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tobbern

la oss prøve og styre den her tilbake til tråden...

 

Jepp. sikkert like greit.

 

Det er ingen jeg kjener til som har bygd S14 om til S15 i fronten.

Som Thomas sier, det er lengre skjermer og panser + en del andre småting som skiller, så det er ikke så rett frem.

Men bevares, det lar seg nok gjøre, og det hadde garantert blitt fett! :)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S14a

Hmm...det ville du nok ikke, for det er mye vanskeligere å bygge om en S14 til "a".

 

S14a er mye lengre i "nesa" enn S14. På det svenske 200sx-forumet er det en som holder på med en slik konvertering, og han har brukt MYE tid på dette.

 

Dette har også vært diskutert opp og ned og i mente på 200sx-forumet. ;)

 

Ok, det er kanskje litt vanskligere enn det ser ut som da.....

-98 Almera GTi

 

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra siden til de som produserer kittet:

 

2000 Silvia S15 front conversion - currently available for US spec 95 - 98 240SX. -includes: Street Weapon Drift or G-Force front bumper, OE S15 headlights, OE S15 metal hood, S.W.A.A.T. fiberglass fenders

 

altså nye skjermer som er tilpasset s15 lykter\fanger og monteres på samme plass som org. skjermer

 

panser som passer er også inkludert.

 

Da har vi jo tatt oss av en del av tingene..

 

Mvh

tobias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

 

Jepp. sikkert like greit.

 

Det er ingen jeg kjener til som har bygd S14 om til S15 i fronten.

Som Thomas sier, det er lengre skjermer og panser + en del andre småting som skiller, så det er ikke så rett frem.

Men bevares, det lar seg nok gjøre, og det hadde garantert blitt fett! :)

 

Noe som hadde vært virkelig fett er en bakende med 4 runde baklamper, og 4 runde eksosrør under der.. DET hadde vært lekkert det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ikke har tenkt og bidra til denne tråden så er det greit om du lar andre komme til ascona...

 

Dette er faktisk en tråd som inneholder spørsmål og diskusjoner ang. styling av en nissan s14 ikke "min bil er best tråden"

 

Du liker bilen din det er greit men lag en egen tråd om dette eller bare slutt og ødelegg min, ok?

 

Mvh

tobias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår