Gå til innhold

Splitter nye 15" Compomotive - billig

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

Har 5 stk Compomotive TH som jeg egentlig ikke har bruk for. Disse er i dimensjonen 15"x5" og har boltsirkel 4*114,3. Dersom jeg husker riktig er det ET 15 i innpress. Dette er perfekte vinterfelger for de som kjører litt "rallystuk". Passer Toyota Corolla, Nissan Primera, Mazda 323 og en rekke andre japsebiler...

Felgene har aldri sittet på bil, men det har vært montert dekk.

Nypris er 7700m. og jeg selger til førstemann som kommer med 3500,- evt. et rimelig bud.

E-post: fredrik@prodriver.no

Telefon: 2412 9980

Fredrik Sørlie

th_a_.jpg

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Disse felgene må da være ypperlig til vinteren? Har sjekket ET og den var ikke 0 som tidligere antatt, men 15. Uansett slipper du problemet med at vinterhjulet forsvinner langt pokkerivold inn i skjermen!

Felgene er som sagt kliss nye og passer en rekke eldre japanske biler.

Prisen kan så absolutt diskuteres ved hurtig avgjørelse ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Er dette noe som kanskje kunne passe en 73' Celica ST1600?? Har en kompis med en slik en, som kanskje kunne vært interessert.

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg treffer han i nærmeste fremtid, så kan jeg høre med han. Poster et svar hvis jeg treffer han....

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider