Gå til innhold

Skjærtorsdag

Ranger emnet


ludrio

Anbefalte innlegg

Tror ikke han mener bare de hehe, men er ofte de som er litt sånn, hmm.. IKKE tro jeg mener alle asså, men er en del da, sånne klyser som sier sånt, som Sponheim

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Harry termet syns jeg er teit.. Handle i Sverige f.eks, hva er harry med det å ville spare noen kroner? Er du økonomisk riktig i hodet, er det bare lurt det.

 

Greit, kanskje å dra dit med gamle vrak av biler for å drikke, det er kanskje harry, men for oss som vil dit for å kose oss og ikke drite oss ut, hva er harry med det? Jo, ingenting.

 

 

Disse menneskene er ikke økonomisk riktige i hodet. Vet av erfaring at det ikke er billig å handle i Sverige, siden du ender opp med så mye dritt du aldri hadde kjøpt deg i Norge. Tviler på at disse menneskene bryr seg noe særlig om økonomi og Keynes-prinsippet der de sjangler dødrukne rundt i bar overkropp, mens de stakkars Strømstad beborerne rister på hodet og gråter inni seg over disse gale nordmennene som kommer å ødelegger Strømstad, den deilige og fredelige sommerbyen.

 

Og de som drar dit for å ikke være harry? Glem det! Man kan ikke regne med å ikke bli sett på som harry bare "fordi man ikke gjør som de andre". Man bidrar jo faktisk til dette.

 

Det blir som å ta på seg høye støvletter, miniskjørt, nettingstrømper og en alt for liten leopardtopp, stille seg i Skippergata rundt 24 for så å skrike "Selvom jeg er her, betyr det ikke at jeg er en hore, jeg bare ser på livet!" Når en potensiell kunde ruller ned ruta...

 

Mye det samme som å henge på plata og blir sur fordi folk tror du er narkoman...

 

Og ja, da er det faktisk bedre å bli hjemme å vorse og stikke på byen etterpå. Eller bare kose seg blandt venner og familie. Det er det de stakkars svenskene gjør, de blir jo skremt vekk.

 

Men men... Dette er da bare min mening! Kall meg gjerne pappagutt eller klyse, men jeg føler dette er Common Sense.

 

Og ja, jeg generaliserer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier det ikke går ann å dra til SVerige og spare penger på drikkevarer og kjøtt uten å bli sett på som harry?

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det er rett og slett flaut harry....drive rundt i mange slitne biler og rope ut av ruta...evnt sitte ut av ruta med den halvfeite late rævva si... jeg hadde ikke følt meg vel da for å si det slik.. nei komme seg på afterski med feit musikk og feite "sægge" skiklær..DET er påska mi! mmmmmm :D

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det å kjøre med de gamle bilene og rope og drikke og sånt, det er harry ja, men det å bare dra til Sverige for å handle litt, det er jo ikke harry så lenge en oppfører seg normalt?

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan kansje tro du er det ja, men man er jo ikke det vist man tar en rolig tur til sverige bare for ha en koselig tur med familie bilen og handler litt her og der. Enten det er på skjærtorsdag eller ikke... Bare ikke disse gamle vraka av volvoer og am cars kommer på gatebil, streetsmeets ol. så er jeg fornøyd! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

atdetvar? VRAK?

 

bare synd at en gjeng av de gamla "vrakene" du kaller dem kjører fletta av deg..

 

btw: var nok av plastikkraketter uten motor (showcars) der og.....

 

Edit: så ikke at du hadde en über-kul mercedes 230.. da er det selvfølgelig klart at alle muskelsymboler fra 70-tallet kan gå og henge seg..

 

gjør plass for mercedes :) ikke la de virkelige muskelbilene regjere :) **respekt**

x 91 Volvo 240

x 07 VW Golf V

x 97 Honda Accord

- 98 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

atdetvar? VRAK?

 

bare synd at en gjeng av de gamla "vrakene" du kaller dem kjører fletta av deg..

 

btw: var nok av plastikkraketter uten motor (showcars) der og.....

 

Edit: så ikke at du hadde en über-kul mercedes 230.. da er det selvfølgelig klart at alle muskelsymboler fra 70-tallet kan gå og henge seg..

 

gjør plass for mercedes :) ikke la de virkelige muskelbilene regjere :) **respekt**

 

Hvor gammel var du igjen?

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjærtorsdag å hele fylle greiene er harry. sånn er de. men jeg synes ikke at en gjennomført volvo er harry. jeg synes det er helt greit å være harry denne dagen i året å kommer nokk å dra dit i drite meg ut i mange år fremover. men synes ikke at alle gammle volvoer skall få harrystempel av den grund. var ganske mange bmw der i år og å bmw er jo ikke harry av den grund.

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ChristR mener nok ikke at det er så veldig harry å reise til sverige for å kjøpe mat osv, men det å reise til strømstad på skjærtorsdag og oppføre seg som noen av de som er der gjør, det er harry!

Det å ta med seg familien å dra på handletur er ikke harry, men man gjør ikke det en skjærtorsdag. Da er det mange andre dager man heller drar.. For det er så og si ingen som drar til strømstad/svinesund på skjærtorsdag for å IKKE delta i kjøringa og oppleve det som skjer der da.

Dette er et så velkjent fenomen, at man gjør ikke feil der!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takketakk Espen :)

 

Volvo_240_GL

Hva har egentlig effekten til disse bilene å gjøre med dette?

Dette beviser bare at du sliter med argumenter.

At noen av disse bilene går bedre enn bilene til de som klager på dette, veier ikke opp til at dette er lavmåls oppførsel.

 

Såvidt jeg ser i reglene, er det ikke ulovlig å være kritisk hvis man har under 300hk under panseret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår