Gå til innhold

Skjærtorsdag

Ranger emnet


ludrio

Anbefalte innlegg

haha, bare forde jeg sier volvo, så tror du at jeg mener at ALLE volvoer er harry og stygge ? Herregud da, se på mange av bildene fra strømstad, de fleste bilene som jeg så der var volvoer og am cars, og sikkert 80% av disse så jo ikke ut, rosa pels her og der osv. Det mener jeg er harry. Du må ikke tro det jeg sa var ment til ALLE volvoer vettu. Men at du begynner med person angrep sier vell mer om deg og holdningen din....

 

Du ordlegger deg slik at det kan sees ut som om du kan kjøre fra alle plastrakketer. jaja, ser fram til når du legger ut film fra når en orginal supra,rx-7,200sx OSv.osv. forsvinner fra speile ditt når du gasser på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt fra 60-tallet har Nordmen dratt til Strømstad for å handle sprit og drikke, Noe jeg vet siden det hele begynte med Haldensere, noe jeg er...

 

Så det har fra begynnelsen vært sånn det er nå, så alle dere "ikke harry mennesker" drar dit for å kjøpe gris og vin, blir dette kansje litt for HARD KOST for dere????

 

Men det hender jeg blir flau over noen nordmenns oppførsel, men det er sånn det bare er! Men den oppførselen dems er også sånn hjemme i Norge!

 

Og dere som syns synd på de stakkars svenskene, 95% av alle syns det er helt greit at vi nordmenn kommer og gjør som vi gjør, det vi gjør er INGEN TING i forhold til hva Svenskene stiller i stand i Strømstad på Midtsommaraften! (Sanktansaften)

 

TA dere en tur da og, da er HELE byen stengt av!

 

 

Håper dette ga litt klarhet i dere UVITENDE,FLAUE, IKKE-HARRY NORSKER!

:thanks

- Peugeot 406 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begyner jeg rett og slett å bli flau over hvordan noen på forumet her dolker seg selv i ryggen. Jeg har ALDRI vært der på skjærtorsdag men vi sitter tross alt på ett bilforum og syter over at ingen skjønner oss og alt med bil er så dyrt og politiet er bare ute etter å ta oss etc. Men når det skjer noe der ungdom samles med bil og har det morro så sitter vi og dolker hverandre i ryggen og kaller oss selv for harry som vi griner over at politikerne gjør med oss. Som sakt så har jeg aldri vært der og kommer mest sansynelig aldri til å dra ditt heller men hvis folk synes det er morro og trives med å være der så synes jeg vi andre bil intereserte skal være de SISTE som slenger dritt og kommer med bemerkninger. Jeg kaller det å pisse i eget rede jeg. Nei ha det morro og fortsett med tradisjoner. Dere kommer mest sansynlig ikke til å se meg der men for de som er intereserte i å ha det morro, se på andre biler, svi litt gummi, drikke og titte på damer så synes jeg dere skal fortsette med det dere driver med.

 

MVH en småfull meg.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
syns det er rett og slett flaut harry....drive rundt i mange slitne biler og rope ut av ruta...evnt sitte ut av ruta med den halvfeite late rævva si... jeg hadde ikke følt meg vel da for å si det slik.. nei komme seg på afterski med feit musikk og feite "sægge" skiklær..DET er påska mi! mmmmmm :D

 

da er du ikke harry, men en taper uten liv. Vi sammen ler av deg...

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha du mener at bare pappagutter syns råning i halden/strømstad er harry.. jaja lykke til videre!

 

ikke bare pappagutter,men tapere også. Noe mer harry enn gatebil veit jeg ikke om, gjeld oppetter øra og fattige som fy ellers, kun en bil som går bra men ikke ser ut. LOL

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis folk synes det er morro og trives med å være der så synes jeg vi andre bil intereserte skal være de SISTE som slenger dritt og kommer med bemerkninger. Jeg kaller det å pisse i eget rede jeg.Nei ha det morro og fortsett med tradisjoner.

 

MVH en småfull meg.

 

mest fornuftige svaret i hele tråden:) jeg ler av bilinteresserte som syns harry er teit, da kan du rett og slett ikke ha bil som hobby, for alle bilinteresserte er rånere i følge de som ikke driver med bil som hobby. HELT riktig hva Kong-Erik sier. 10/10

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Får se til neste påske nå, kanskje jeg fyller på chevyen med kompiser og drar nedover og spiller HØY musikk med en BRÅKENDE bil med FULLE folk inni.

 

(Jeg skulle jo vært hengt, for det er jo harry, og verste av allt, det er jo gøy!)

 

Harry eller ikke, de gjør det pga det er en tradisjon å gjøre det, samt de har det garantert meget gøy.

 

 

Det å dra på høyfjellshotell, afterski og det som er med brunkrem i ansiktet og cider/rusbrus i glasset er ikke MIN smak, men jeg kunne heller tenkt meg n "harry tur".

 

 

Så slutt å døm hverandre, vi har forskjellig smak, og gjør det vi liker mest.

 

(Har selv enda ikke vært i Strømstad i påsken pga det er langt unna, men kanskje nå til Påsken!).

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår