Gå til innhold

Skjærtorsdag

Ranger emnet


ludrio

Anbefalte innlegg

 

Det å dra på høyfjellshotell, afterski og det som er med brunkrem i ansiktet og cider/rusbrus i glasset er ikke MIN smak, men jeg kunne heller tenkt meg n "harry tur".

QUOTE]

 

Enig, sånne tapere er tragisk, jeg føler å starte opp et støttefond for disse avvikerne?! har dere trua på det?

 

psykisk støtte til sånne folk.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har aldri vært på svenske tur på skjærtorsdag og jeg har heller aldri vært på afterski med hele trynet sparklet med brunkrem. men jeg skal ikke hakke løs på noen for det. det er bare fint at noen liker forskjellige ting! ingen er like og om noen er harry so what? hva gjør det deg? og hva faen gjør det deg om noen ikke liker å være det?

 

for min del så kjører jeg scooter å isfisker i påsken, om noen mener jeg kjører scooter som en idiot og ser harry ut med skidoo dressen min, eller er en snåling som gidder å sitte time etter time å titte ned i ett hull gir jeg en blanke faen i! jeg liker det og da må jeg vel få lov til å gjør det så lenge det ikke går utover deg? så til alle sammen som skal krangle klip att! la folk ha det morro så lenge det ikke er på andres bekostning. du lever trossalt bare engang så kos deg mens du er i stand til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg egentlig ut av denne Skjærtorsdags-diskusjonen for fire år siden fordi det bare endte med mobbing, krangling og kritisering fra alles parter.

 

Men jeg forstår fortsatt ikke hvordan en gjeng med harrytasser gidder å valse rundt der nede og drite seg maksimalt ut og bli ledd av av resten av omverdenen.

Men for all del, be my guest... :D

 

(PS: Det finnes andre alternativer til dette, enn brunkrem-afterski bare så det er sagt.)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår