GLoCK Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Bilen er en 98mod highline.Noen som har den svarte underdelen til bakfanger liggende her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Har en lakkert underdel ( sølv ) til en V6 liggende, er litt større... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Har den til salgs om en måned ca, tenker jeg Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GLoCK Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Ok:)Da vet jeg at noen her har det..kommer tilbake til det snart!! Takker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 jeg har en slik del liggende. svart fra 98 - mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 har du fått tak i? kan få kjøpe min Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg