Stagen Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 jaja da trenger jeg litt mere hjelp jeg gutta... jeg må ha av fremfangern det er den orginale som sitter på... hvor er det skruene sitter ? sitter jo styling lykter på den og de er jo seff skrud fast under fremfangern :P så nå som jeg må bytte angel eyas pærer så må jo jeg ha av hele fremfangern... IDIOTISK feste løsning... MVH Erland Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Under grilen sitter det 5 torx skruere, i hver hjulbue sitter det 4 torx skruere og en torx skrue bak hvert av dekslene foran på sia. dårlig forklart men håper du forstår. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 jeg forstår takker takker... Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg