Gå til innhold

Reklame-problem...+ litt

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei,

Så et par problemer her. Skulle markere et forum som lest,trykket på knappen men vinduet med "options" under "forumverktøy" åpnet seg under reklamen...så ikke en dr*tt.

Og,nye svar i trådene kommer enten ikke frem med en gang eller kommer som post #1 i tråden...lett rotete for å si det mildt. La inn et "hurtigsvar" på tråden med Granadaen til Joel (Zzz...Zzz prosjekttråden) og fikk ikke frem det jeg skrev i det hele tatt,så jeg trykket en gang til og fikk feilmelding om duplikatpost..???

Please have a look. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Hei,

Så et par problemer her. Skulle markere et forum som lest,trykket på knappen men vinduet med "options" under "forumverktøy" åpnet seg under reklamen...så ikke en dr*tt.

Og,nye svar i trådene kommer enten ikke frem med en gang eller kommer som post #1 i tråden...lett rotete for å si det mildt. La inn et "hurtigsvar" på tråden med Granadaen til Joel (Zzz...Zzz prosjekttråden) og fikk ikke frem det jeg skrev i det hele tatt,så jeg trykket en gang til og fikk feilmelding om duplikatpost..???

Please have a look. :)

Vi har hatt et problem med klokka på servern i dag men det er fiksa nå.

Gimme link til tråden så skal jeg fikse det.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1820483#post1820483 ...her kom jeg først,post #1... og når jeg åpner forumet står ikke tråden på første side heller selv om jeg akkurat svarte.

Den andre tråden er http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951&highlight=Zzz ...måtte søke,siden den er over et år forskyvet ut i intet og sto ikke på første side i prosjektforumet... står til 040606 eller noe sånn... og posten jeg la inn i stad (under en time siden) er lagt inn i går kl 1821... Litt på tur den klokka ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man prøver å åpne "Forumverktøy" for å markere et forum som lest så åpner det vinduet UNDER den "byttdekk.com"-reklame-banner-saken... funker alle steder det banneret ikke er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter også med at reklamebannere kan stå i veien for innlegg, bilder og verktøylinjen øverst. Blant annet når jeg skal søke, så forsvinner søkefunskjonen bak reklamen. Irriterendes, og har vært sånn lenge nå, til og med før oppdateringen. Bruker Opera.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter også med at reklamebannere kan stå i veien for innlegg, bilder og verktøylinjen øverst. Blant annet når jeg skal søke, så forsvinner søkefunskjonen bak reklamen. Irriterendes, og har vært sånn lenge nå, til og med før oppdateringen. Bruker Opera.

Oppdater browseren din, så går det helt sikkert fint :)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider