lars-frr Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Sitter her med en Gti 16 v som jeg kanskje skal kjøpe, siden jeg da har 1.6 fra før av tenker jeg litt på bensinforbruken . ?? Er det stor forskjell ? Vet at 1.6 n bruker ca 0.5 mila Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Jeg har en 1.8 GTI 8 Ventiler... Har målte forbruket 3 ganger på rad nå.. Første tanken gikk på 0.68, 2 tanken (med grisekjøring) 0.8 og med blanda kjøring (By og motorvei/landevei) 0.69... Bare for å gi et bilde av hva 8 ventileren bruker.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Er jo ikke så stor forskjell , har gti n større tank ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Har ca 45 liter... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by lars-frr Sitter her med en Gti 16 v som jeg kanskje skal kjøpe, siden jeg da har 1.6 fra før av tenker jeg litt på bensinforbruken . ?? Er det stor forskjell ? Vet at 1.6 n bruker ca 0.5 mila min 16v bruker vel rundt 0.65 på blanda kjøring.. og jeg kjører ikke sånn veeeldig pent. og det skal hardt gjøres om den skal surkle i seg over litern.. tanken på 16v'n er på 60 liter. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 En Golf 2 1,8 Gti 16v bruker LITE bensin når du kjører den rolig. Kjører du den hardt så bruker den en del.. Men, ikke skam mye. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 gti 16ven min gikk på 0.78 i snitt på en tank, inkl tur retur vålerbanen og 60 runder på bane... edit. skal forresten ikke så mye til å passere litern :) hadde 1.99 i snitt på banekjøringa :) heheh Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabben Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Hiver meg på her og sier at min Golf GTI 16V bruker rundt 1.1 l mila på bykjøring, langkjøring så ligger den på rundt 0.9 l mila. Som dere selv ser så er det et stykke over snittet fra hva dere andre oppgir, men bilen min får alt for mye bensin. Ikke noe med min måte å kjøre bil på med andre ord :rolleyes: Så er det noen tips til hvordan jeg selv kan få justert ned bensininntaket til motoren? Skal jo klare å regulere det selv, men gjør jo ikke det. Litt lei av at det slår stikkflammer ut potta (selv om enkelte juniorer synes det er tøft) og lukter bensin på noen meters hold når jeg starter opp og bilen er kald... Rabben Siter Mvh Rabben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg