Lethal Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by DADA http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=377348:cool: HVA ER DET JEG SER!! Du MÅ bytte ut det rattet der! Bilen ser jo ut som en gammal sliten audi 80 innvendig med det rattet! Det sto ikke til bilen i det hele tatt.. Alt er så gjennomført også det rattet........ huff.... Få tak i et passende momo, sparco eller hvertfall et S ratt eller noe! Ellers så var det veldig pene bilder ;) Mvh Lethal ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by Lethal HVA ER DET JEG SER!! Du MÅ bytte ut det rattet der! Bilen ser jo ut som en gammal sliten audi 80 innvendig med det rattet! Det sto ikke til bilen i det hele tatt.. Alt er så gjennomført også det rattet........ huff.... Få tak i et passende momo, sparco eller hvertfall et S ratt eller noe! Ellers så var det veldig pene bilder ;) Mvh Lethal Er vel strengt talt bedre å ha air bag enn ikke noe som helst? Men utroling pen bil.. skal slutte å spame på denna tråden nå jeg og.. :P -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by KeLoN Er vel strengt talt bedre å ha air bag enn ikke noe som helst? Men utroling pen bil.. skal slutte å spame på denna tråden nå jeg og.. :P Du får da sportsratt med airbag da! ;) ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by KeLoN Er vel strengt talt bedre å ha air bag enn ikke noe som helst? Men utroling pen bil.. skal slutte å spame på denna tråden nå jeg og.. :P takker:cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Februar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 kan ta billigere bil i bytte.:cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by DADA kan ta billigere bil i bytte.:cool: Vi kan bytte felger så er du i hvertfall i gang med et slags salg her... ;) :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 ikke noe dele utsalg her!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Ufattelig fin Audi.. :) Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Ser det er mange som er interesert i felgene her, er det noe spesielt med dem ( da bortsett fra at de er ganske råå) magnesium? vekt pr felg? hvet det koster fort opp mot og over 1000USD for magnesium 16" alt etter bredde da selvf, veier ca 28kg for fire!! Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by DADA SELVKOST 500000.- Har selvkost over 160000,- på min bil, tro ikke jeg får solgt den for mer enn 1/3 av det. Sånn er det bare slike biler No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by ClusterOne Ufattelig fin Audi.. :) takker!;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
earthq Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by Gou ein så eg eg kjenne kjøpte A4 1.8T.... 18" +++++++ full RS4 styling etc.. strøken bil... 96 mod... denna o va det gjort utroligt mye me.. han betalte 229k... desverre så må eg sei at 350 for den bilen.. det vil væra å tro på nissen.. men fin bil.. det ska du ha :D Jeg vil da si at 229k for den bilen ikke akkurat var billig heller ;p selv om det er masse plastikk på den, så vil jeg tro at den var ganske dyr! 98 Audi A4 Turbo Quattro x 92 Audi 100 2.3 E x 00 Aprilia RS 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Jeg liker Audi veldig godt, og denne var en av de bedre:D Det stod på autodb at bilen var solgt...stemmer dette?? eller er det fortsatt muligheter for å "vinne" 10000,-? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 FFS!!!!!!! La DADA få si det han trenger i og med at det er han som eier den aktuelle bilen det er snakk om, og resten kan bare holde kjeft med mindre de har skaffet en kjøper til han! Jeg tror de fleste av oss er enige i at det er en fin bil han har, og alle sammen trenger ikke å skrive sitt egene innlegg om at den er det! Har dere spm til han ang. bilen (om salget kan en jo seff poste her), ta det heller via PM (PERSONAL MESSGE - du finner en "PM knapp" under hvert innleg, for å sende en PM til personen som har lagt inn den tråden som er over knappen) Jeg begynner å bli rimelig lei alle postwhorene nå! (Dette var ikke ment som noe angrep på deg DADA, bare så det er klart ;)) -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotrex Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by polo-1992-xtreme Jeg liker Audi veldig godt, og denne var en av de bedre:D Det stod på autodb at bilen var solgt...stemmer dette?? eller er det fortsatt muligheter for å "vinne" 10000,-? Takk! Bilen til DADA er fortsatt til salgs, så det er muligheter for å "vinne" 10000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg