Bad Man Skrevet Februar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by KeLoN FFS!!!!!!! La DADA få si det han trenger i og med at det er han som eier den aktuelle bilen det er snakk om, og resten kan bare holde kjeft med mindre de har skaffet en kjøper til han! Jeg tror de fleste av oss er enige i at det er en fin bil han har, og alle sammen trenger ikke å skrive sitt egene innlegg om at den er det! Har dere spm til han ang. bilen (om salget kan en jo seff poste her), ta det heller via PM (PERSONAL MESSGE - du finner en "PM knapp" under hvert innleg, for å sende en PM til personen som har lagt inn den tråden som er over knappen) Jeg begynner å bli rimelig lei alle postwhorene nå! (Dette var ikke ment som noe angrep på deg DADA, bare så det er klart ;)) :) :) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Enda eller? Holder vi virkelig på med denna tråden enda? Jaggu, det må jeg si.. "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 nå hAR JEG BETALT ÅRSAVGIFTEN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg