Lethal Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Tror nok han får solgt bilen jeg, hvis han er heldig og treffer den rette kjøperen! Er vel ikke akkurat meninga at det er "mannen i gata" som skal kjøpe den heller ?? Er vel heller en person som vet å sette pris på denslags bygge og vet hva det koster! Og dessuten ikke har pengeproblemer;), men kjøper den fordi den er spesiell og unik ikke fordi han ser etter en A4 stasjonsvogn.. Autofil omtalen kan nok sprite opp salget litt tror jeg.. Har du fått de til å skrive at bilen er til salgs eller ?? Mvh Lethal ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by DADA kan du si meg hvor du har kjøpt de felga.etter det jeg vet så er det bare meg og en til som har de felga.mania racing felger med "diamanter"m/yokohama avs .i 19" m/235/35-19.til 15800.- høres latterlig ut.:cool: jeg kjøpte felgene hos tire trade.de tok de inn fra england. var kanskje litt teit av meg å nevne prisen min med tanke på at jeg hadde billigere dekk(falken) men vil fremheve at jeg er ikke noen verdensmester men har bygd mye bil.i snart 12 år og skifter bil 2 ganger i året og står fortsatt ved at jeg ønsker svar på om du kan dokumentere utgiftene. mvh sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by kas jeg kjøpte felgene hos tire trade.de tok de inn fra england. var kanskje litt teit av meg å nevne prisen min med tanke på at jeg hadde billigere dekk(falken) men vil fremheve at jeg er ikke noen verdensmester men har bygd mye bil.i snart 12 år og skifter bil 2 ganger i året og står fortsatt ved at jeg ønsker svar på om du kan dokumentere utgiftene. mvh Har de noen nettside? Vil ha nye felger til sommeren, men sliter litt med å finne noen jeg liker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 de har desverre ikke noen nettside men jeg kan sikkert sende tlf nr på pm til deg.de ligger i hamar og flisa og har ofte nesten bedre priser en sharif mvh sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 den personen som legger 350 på labben min. får med seg telefon katalogen som jeg kaller det .;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by kas de har desverre ikke noen nettside men jeg kan sikkert sende tlf nr på pm til deg.de ligger i hamar og flisa og har ofte nesten bedre priser en sharif mvh Hadde vært kjempe fint! Trodde det var noe utenlanske greier pga navnet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Oktober 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 :cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 :cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 :cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 hvordan går salget? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by NoLimit hvordan går salget? :) ikke lett å selge en dyr bil nå om dagen.men har par stykker som er meget int, venter svar fra dem,;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Synes den Calibraen bak det andre bildet der var tøff jeg :P *calibra fan* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by fr3dr1k Synes den Calibraen bak det andre bildet der var tøff jeg :P *calibra fan* den fikk 2 plass sist på rudskogen i opel klassen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Kan dere ikke være så snille og la denne SALGS ANNONSEN være en salgs annonse? ;) Spar oss for alt mulig bullshit. La han selge bilen. Makan... :rolleyes: Og nei.... dere trenger ikke svare på dette! Da blir det enda mere off topic. Salgs annonse.... ikke "hei.... jeg kan finne billigere bil/hjul/stereo" annonse. Asim.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by audi-maniac posten du akkurat slettet fra meg var et serriøst spørsmål.makan til sensur piss!!!!!:mad: skal folk betale penger for at dette forumet skal klare seg også skal dere bestemme hva som blir skrevet? For meg virket det som et sarkastisk innlegg der du prøvde å latterlig gjøre han sin pris på felgene. Husk vi bor i norge ikke i england. Uansett... dette er som sagt en salgs annonse. IKKE som jeg beskrev tidligere enn annonse der folk skal vise at de finner alt så mye billigere andre steder eller hva de synes om bilen. Hvor vanskelig er det å forstå det? Men back til topic! Dette er ferdig diskutert. Nå ødelegger vi denne SALGSannonsen enda mere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg