Bad Man Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by quack For hvor mye? 150k? Hehe:) en pris som er drøm for deg,:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by DADA en pris som er drøm for deg,:D Da blir den dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by SierraCosworth350hk Bestem deg nå hvilken årsmodell det er, enten 96 eller 97!!!!! Det er en: 96 AUDI A 4 Sist godkjent: 10.04.2002 Frist for kontroll: 30.04.2004 + 1 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet November 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Originally posted by Cathan Det er en: 96 AUDI A 4 Sist godkjent: 10.04.2002 Frist for kontroll: 30.04.2004 + 1 mnd bilen leveres ferdig eu godkjent fram til april 2006.:cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegala Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 vi kan gjøre et bytte! jeg tar Audi greia og 350000--K. så får du evoen min? Det må da bli et bra bytte? LARSEN RACING dvp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegala Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Glemte å si at det er ikke bare bare å få igjen det man har kostet på vogna samme hvor mye det er! Det vet jeg alt om!!!! LARSEN RACING dvp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet November 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Originally posted by vegala Glemte å si at det er ikke bare bare å få igjen det man har kostet på vogna samme hvor mye det er! Det vet jeg alt om!!!! har ikke regnet med å få igjen alt heller.ellers takk for tilbudet,evo er ikke akkurat det jeg har lyst på.:cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Fortsatt ikke fått solgt bilen, kjipt det... Har hørt litt snakk om at dere sofienberg gutta har planer om å ha en stor stand på gatebil, eller vw-audi club treffet på våler til neste år, hva er planene og stiller dere bare med utstillings biler?? det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet November 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 For det første vi er ikke medlemmer i sofienberg team lenger, det er sant at det blir store greier på første gatebiltreffet, og da stiller vi opp med mange råe biler. Følg med i neste utgave av motorbørsen og noen uker framover, under ukas gatebil. Nå til tirsdag kommer den røde Calibra`en vår. Og om ca. 2 uker så kommer AUDI A4 "wild toy" fra EXTREME TEAM.:cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Blir nok kult det... Har dere noen nye prosjekter på gang eller, siden du skal selge A4 og bimmer-boy skal selge bmw sin?? tenkt til å satse noe mer på VAG-biler eller?? det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by audi 90quattro Blir nok kult det... Har dere noen nye prosjekter på gang eller, siden du skal selge A4 og bimmer-boy skal selge bmw sin?? tenkt til å satse noe mer på VAG-biler eller?? he,he,he........møt opp på første gatebil treff så får du ................................. bimmer-boy er fra team SB.jeg er fra eXtreme team,det to forskjellige team.se ukas gatebil i motorbørsen 02,desember og utover ........:cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by DADA he,he,he........ møt opp på første gatebil treff så får du ................................. bimmer-boy er fra team SB.jeg er fra eXtreme team,det to forskjellige team.se ukas gatebil i motorbørsen 02,desember og utover ........:cool: Den er grei vet du... mye kule biler dere har i allefall det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by audi 90quattro Den er grei vet du... mye kule biler dere har i allefall ;) takker !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotrex Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 DENNE BILEN ER BARE RÅÅÅÅ!!!!!!!;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by aeRodeck DENNE BILEN ER BARE RÅÅÅÅ!!!!!!!;) takker for det...............;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg