Dalhback killer Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 ;) ;) ....Har du ikke fått solgt vogna enda? Det største probleme er vel at ikke folk får lån i den klassen til den type bil.....eller? Den går jo godt da og kosmetisk så er det ikke noe å utsette på den Lykke til Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by Dalhback killer Det største probleme er vel at ikke folk får lån i den klassen til den type bil.....eller? Som sagt før i tråden så er det et problem ja.... (Husker ikke om det har blitt tatt bort av moderatorene eller ikke.) Er dyrt for en så gammel bil og sliter med forsikringa om det skjer noe, ergo taper banken penger. Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Desember 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Originally posted by Dalhback killer ;) ;) ....Har du ikke fått solgt vogna enda? Det største probleme er vel at ikke folk får lån i den klassen til den type bil.....eller? Den går jo godt da og kosmetisk så er det ikke noe å utsette på den Lykke til Mvh takker igjen.prolemet er $.folk har ikke så mye penger og det er ikke lett å få lån.;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moniq Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Originally posted by DADA takker igjen.prolemet er $.folk har ikke så mye penger og det er ikke lett å få lån.;) det er sikkert mange som har råd men synes prisen over your head Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Desember 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Originally posted by moniq det er sikkert mange som har råd men synes prisen over your head SELVKOST 500000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moniq Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Originally posted by DADA SELVKOST 500000.- har du leiet inn ingenør til alt til bilen da eller.jeg mener ikke å være ekkel men da er du dårlig med penger. jeg er kanskje ikke noen økonom selv,men jeg kjenner mange som bruker mye penger på bil men det nivået der forhold til resultat er fortsatt drøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 et lite tips:RATTET DITT ER STYGT!;) få på sportsratt så er mye gjordt:D x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Desember 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by audi-maniac et lite tips:RATTET DITT ER STYGT!;) få på sportsratt så er mye gjordt:D har en ligende men veit ikke åssen jeg skal bytte den.(airbag);) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Desember 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by moniq har du leiet inn ingenør til alt til bilen da eller.jeg mener ikke å være ekkel men da er du dårlig med penger. jeg er kanskje ikke noen økonom selv,men jeg kjenner mange som bruker mye penger på bil men det nivået der forhold til resultat er fortsatt drøyt. kjøp deg deg en tilsvarende bil.son er en eier og tatt godt vare på .og gjør det samme som meg.så kan du fortelle meg hvor langt du kom.(sluttsum,bil+det du gjør=mye penger) jeg skal ha 350 og det får jeg.har et bud på 300 som jeg har takket nei til.han sitter klar med penga men..................JEG SKAL HA 350.taper lit over 150 på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by DADA kjøp deg deg en tilsvarende bil.son er en eier og tatt godt vare på .og gjør det samme som meg.så kan du fortelle meg hvor langt du kom. (sluttsum,bil+det du gjør=mye penger) jeg skal ha 350 og det får jeg.har et bud på 300 som jeg har takket nei til.han sitter klar med penga men..................JEG SKAL HA 350.taper lit over 150 på det. hvis det er merkeforhandler timelønn du har tatt for all montering så skjønner jeg at det blir dyrt.men jeg mener også at det er helt bak mål med både summen og utleggene(som du sikkert kan dokumentere) du har hatt på denne bilen.MEN,nå er jo dette en bil som vil holde seg og være driftsikker i en del år til så den som kjøper bilen har ihvertfall bil lenge:D mvh sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 hahahaaa, diskuterer vi prisen hans ennå?? hahahaaahahaa "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotrex Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 :cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Mener du at denne bilen vil holde seg lenge? Kan ikke komme å påstå at en så trimmet bil vil bli problemfri i mange år... Du kan heller ikke regne med å få igjen samme summen for bilen som du har brukt på den! Du har sikkert regnet med service og bytte av slite deler osv inn i prisen på bilen din!? Du må huske på at når man leser liste priser på en bil, så er disse utgiftene regnet med! Bytte av turbo osv er jo også slite deler på en slik bil! Jeg vil også anta at rund 280 000 er bra sum for denne bilen! Hadde vært happy hvis jeg hadde fått igjen 300 000. Hvorfor kjøpte du deg ikke RS2/RS4 med en gang??? Den lakkeringa, ble den dekket av deg eller forsikringa? Den kan du jo heller ikke regne med her! får bilen ble vel ripa opp Hadde vært artig å sett hvordan du egentlig brukte pengene! Ps lykke til med salget!!! Ps Bilforumet Crew, jeg syntes det er både positivt og negativt at folk sier noe om annonsene her! Det er mange menesker med mye erfaring, så det er en ekstra trygghet å kjøpe noe gjennom et sånt forum! fordi man regner med at noen vil si ifra hvis ting er overprisa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 jeg gidder aldri bry meg om andre sin salg når jeg ikke er intresert i det som selges, men takker igjen.prolemet er $.folk har ikke så mye penger og det er ikke lett å få lån til det sier jeg, ha hah ahahaha, har så mye penger du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Desember 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Originally posted by MrKadett jeg gidder aldri bry meg om andre sin salg når jeg ikke er intresert i det som selges, men takker igjen.prolemet er $.folk har ikke så mye penger og det er ikke lett å få lån til det sier jeg, ha hah ahahaha, har så mye penger du da? det har jeg.........................,men alle har ikke ........:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg