Gå til innhold

Dusør Kr:10000;-!!!

Ranger emnet

Bad Man

Anbefalte innlegg

• Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt stiv pris til å begynne med.

Men kommer den rette "pappagutten" på 18 og just fått lappen så har du sikkert muligeten til å få solgt den for en "grei" pris...

ser du har kosta på den en god del, jeg veit at det koster flesk å bygge bil, da jeg holder på med det selv.

Uansett, stå på med den nye bilen din, prøv å få den like om ikke enda råere enn den forrige..

Lykke til, Kjør pent - prikksystemet er i gang...

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by madboy

KOM IGJENN DA FOLKENS, DETTE ER EN ONCE IN A LIFE TIME SJANGSE TIL Å KJØPE ETTER MIN MENING EN AV DE FETESTE AUDIENE JEG HAR SETT PÅ NORSKE SKILTER..., HADDE JEG HATT NOK GRUNKER SÅ HADDE JEG KJØPT DEN SELV...:cool:

du trenger ikke skrike...

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DADA

har nå bud på 310,men jeg venter på den rette prisen.............:cool:

Er ikke det en helt ok pris det da??? hvor mye er det du skal ha for den egentlig?? gidder ikke lese gjennom alle postene igjen:)

det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er så overprisa at jeg får vondt langt inne i sjela... Jeg kan seff og klare å bygge en bil som i utgangspunktet koster 100k å kjøpe og koste på den en shitload med penger og få den rimelig nice (som audien) og selge den til en stakkar som ikke er med sine fulle 5 for en pris der jeg nesten går i null. For alt jeg vet går du vel kanskje i pluss på salget?! Kunne jo kosta på bimmeren min en haug hvis jeg ville...men er det penger jeg kommer til å se igjen? Nei trokke det du...

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår