MrKadett Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 heh, Lykke til med salg ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Hvor mange ponnier har den egnentlig da? Ingen konklusjon enda? 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Dette må jo snart være Norges mest beglodde bil!!! enda ikke solgt? synd man ikke har madrassen full.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Originally posted by rallyeman Dette må jo snart være Norges mest beglodde bil!!! enda ikke solgt? synd man ikke har madrassen full.... banken............................................:cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 hva som eg gjort i motoren konkret da ? orginalt driv verk ? Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 alt står i motorbørsen. juleutgave.under ukas gatebil.:cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madboy Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 dette er en sinnsykt rå bil, den må bare sees og oppleves...:cool: han har jobbet hardt for å få bilen slik den er nå...:cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Litt stiv pris til å begynne med. Men kommer den rette "pappagutten" på 18 og just fått lappen så har du sikkert muligeten til å få solgt den for en "grei" pris... ser du har kosta på den en god del, jeg veit at det koster flesk å bygge bil, da jeg holder på med det selv. Uansett, stå på med den nye bilen din, prøv å få den like om ikke enda råere enn den forrige.. Lykke til, Kjør pent - prikksystemet er i gang... '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 har nå bud på 310,men jeg venter på den rette prisen.............:cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madboy Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 KOM IGJENN DA FOLKENS, DETTE ER EN ONCE IN A LIFE TIME SJANGSE TIL Å KJØPE ETTER MIN MENING EN AV DE FETESTE AUDIENE JEG HAR SETT PÅ NORSKE SKILTER..., HADDE JEG HATT NOK GRUNKER SÅ HADDE JEG KJØPT DEN SELV...:cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by madboy KOM IGJENN DA FOLKENS, DETTE ER EN ONCE IN A LIFE TIME SJANGSE TIL Å KJØPE ETTER MIN MENING EN AV DE FETESTE AUDIENE JEG HAR SETT PÅ NORSKE SKILTER..., HADDE JEG HATT NOK GRUNKER SÅ HADDE JEG KJØPT DEN SELV...:cool: du trenger ikke skrike... sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by madboy KOM IGJENN DA FOLKENS, DETTE ER EN ONCE IN A LIFE TIME SJANGSE TIL Å KJØPE ETTER MIN MENING EN AV DE FETESTE AUDIENE JEG HAR SETT PÅ NORSKE SKILTER..., HADDE JEG HATT NOK GRUNKER SÅ HADDE JEG KJØPT DEN SELV...:cool: takker;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madboy Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 er det virkelig ikke noen som er interisert i denne? kjøper du denne blir du garrantert kongen i gata:cool: skulle vel egentlig bare mangle, det er ikke alle audier som er like stilig, som attpåtil går så bra...:cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by DADA har nå bud på 310,men jeg venter på den rette prisen.............:cool: Er ikke det en helt ok pris det da??? hvor mye er det du skal ha for den egentlig?? gidder ikke lese gjennom alle postene igjen:) det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Bilen er så overprisa at jeg får vondt langt inne i sjela... Jeg kan seff og klare å bygge en bil som i utgangspunktet koster 100k å kjøpe og koste på den en shitload med penger og få den rimelig nice (som audien) og selge den til en stakkar som ikke er med sine fulle 5 for en pris der jeg nesten går i null. For alt jeg vet går du vel kanskje i pluss på salget?! Kunne jo kosta på bimmeren min en haug hvis jeg ville...men er det penger jeg kommer til å se igjen? Nei trokke det du... 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg