Blix1 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Spotta en oransj nissan skyline med svart bagasjelokk. såg rimelig bra ut. å en eller anna høyrestyrt bil.. syns det sto levin eller noe i skiltplata bak.. såg ut til å gå litt friskt og.. Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 va bare æ som va å lufta u dyre. Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 hvem av de? skyline eller den andre? Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Jupp, stemmer det. En kammerat av meg som har den skylinen, satt på med han nede i mandal på torsdagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 kk.. det er en jævlig feit bil i allefall.. noen flere feite biler her i mandal? Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 så hans er audiRR?? HANS: skylder meg en tur i kjerra? mulig du må selge meg den. hehe:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 så hans er audiRR?? HANS: skylder meg en tur i kjerra? mulig du må selge meg den. hehe:partyon: Hehe, kan jeg aldri tro. Er nok bare en wannabe. Jeg tror ikke Hans er på forumet i det hele tatt. Må nok skuffe deg der Svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 hehe. egentlig ikke forundret :):jackinbox: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josse Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Jeg var faktisk en tur innom Mandal i helgen.. Meg og en kammerat.. Hehe, var der bare sånn 10 min eller noe men så noen rånere nede på "kaien".. :D Siter -Josse-^^ ALT går, det vanskelige bare tar litt lenger tid:D http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=123046 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junjun Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 kk.. det er en jævlig feit bil i allefall.. noen flere feite biler her i mandal? Er jo min Corrado da :D Siter Vw Corrado G60 1990 Mercedes 190E 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 bilde av Levinen du så ;) riktig? :) Kompressormata 1,6 med 180hk ;) hehe Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg