audiRR Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 i severige koster d 6000,- og få sitt eget reg. nummer,å pængan går uavkortet til sikkerhetsforebyggende tiltak. kansje en ide for norge??? Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Absolutt en bra idè, jeg hadde nok med stor sannsynlighet kjøpt dette, både for å ha morsomt skilt, men også for å støtte en god sak. Og før noen begynner å vase om at bestemora til naboen har hørt at hunden til oldemora hennes har slikt skilt i Norge; NEI DET ER IKKE MULIG Å FÅ DETTE LOVLIG PER DAGS DATO. (show-skilt er noe HELT annet). :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Vet av enkelte tivoli i norge har slike skilt. TI VOLI1 osv.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Dette hørtes fristende ut ja, selv om jeg ikke hadde tatt meg råd til det med det første. Andre ting som står høyere på prioriteringslisten min, men jeg hadde kjøpt etterhvert ;) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerj Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Syns jeg husker at Kjell Inge Røkke har ett sånn skilt på en av sine biler. Vet ikke om det er fakta. Hørt at han har KR-1 på en av sine biler som reg. nr :) Siter BMW e46 325ic kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Absolutt en bra idè, jeg hadde nok med stor sannsynlighet kjøpt dette, både for å ha morsomt skilt, men også for å støtte en god sak. Og før noen begynner å vase om at bestemora til naboen har hørt at hunden til oldemora hennes har slikt skilt i Norge; NEI DET ER IKKE MULIG Å FÅ DETTE LOVLIG PER DAGS DATO. (show-skilt er noe HELT annet). :) er vel heller ikke så mange HUNDER i norge som har egne biler med skilt... Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Syns jeg husker at Kjell Inge Røkke har ett sånn skilt på en av sine biler. Vet ikke om det er fakta. Hørt at han har KR-1 på en av sine biler som reg. nr :) Røkke hadde også "custom" skilt på Diablo'en hans.. Men det er maaaaange år siden.. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Vet av enkelte tivoli i norge har slike skilt. TI VOLI1 osv..Sikker på at de bilene er norske? er vel heller ikke så mange HUNDER i norge som har egne biler med skilt...Man vet aldri.Poenget var å hindre alle som mente de hadde hørt noe et sted om dette (det finnes 200 tråder hvor nettopp dette skjer hver gang). Røkke hadde også "custom" skilt på Diablo'en hans.. Men det er maaaaange år siden.. Er dette dokumentert noe sted? Det ligger jo til og med ute brev fra Biltilsynet her på forumet hvor dette blir avkreftet. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Røkke hadde også "custom" skilt på Diablo'en hans.. Men det er maaaaange år siden.. nei, det har han ikke nå ihvertfall, for den diabloen og bentley caben hannes står til salgs her hos en forhandler nå ihvertfall, rettere sagt, på Obs i særp. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Sikker på at de bilene er norske? Man vet aldri. Poenget var å hindre alle som mente de hadde hørt noe et sted om dette (det finnes 200 tråder hvor nettopp dette skjer hver gang). skjøndte hva du mente.... men kunne ikke la være.... ;) Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Syns jeg husker at Kjell Inge Røkke har ett sånn skilt på en av sine biler. Vet ikke om det er fakta. Hørt at han har KR-1 på en av sine biler som reg. nr :) Det reg # mener jeg å huske at han hadde på en MB 600, tror jeg det var, i Seattle en gang i tiden Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 he he sjefs skilt ;)http://www.youtube.com/watch?v=pvSZVFLnPN8 Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 En pokerspiller i Norge har vel Pokerkng1 på Gallardoen sin.. For et par år siden gikk det en Corolla med "Ronny" som skiltplate. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 nei, det har han ikke nå ihvertfall, for den diabloen og bentley caben hannes står til salgs her hos en forhandler nå ihvertfall, rettere sagt, på Obs i særp. Bare for å sjekke om det er samme bilen. Hvilken farge er det på Diabloen? Er dette dokumentert noe sted? Det ligger jo til og med ute brev fra Biltilsynet her på forumet hvor dette blir avkreftet. Tror ikke det er dokumentert noe sted.. Men som jeg sa, det er maaaange år siden.. Sikkert 8-10 år. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 En pokerspiller i Norge har vel Pokerkng1 på Gallardoen sin.. For et par år siden gikk det en Corolla med "Ronny" som skiltplate. Og dette er noe du vet er registrert i Norge med dette som regnr, eller noe du har sett på en bilde eller i trafikken?Jeg har også sett mange som kjører med show-skilt i trafikken, men lovligheten er jo noe helt annet. Tror ikke det er dokumentert noe sted.. Men som jeg sa, det er maaaange år siden.. Sikkert 8-10 år.Tør fremdeles nesten banne på at den ikke var registrert i Norge med det som regnr. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg