Gå til innhold

Irriterende problemer med B21AT..

Ranger emnet


esbandos

Anbefalte innlegg

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

wtf??? kosta du på deg en skjærekant pakning på en råttn AT? eller har du kansje noen svære dobble gassere og smidd bunn med sjikkelig gren og stor lastbilturbo?

 

BTW dette med trykkboks er vel slik at den skal fungere på samme måten som plenumet på en EFI motor. Har ikke så mye peil på gassermotor men har en knapp på at det skal være så.

 

Hva så om jeg kjøpte meg en skikkelig pakning? Jeg gjør ikke en jobb halv ferdig.! Dobbel pakning funker sikkert.. Men hvorfor risikere at det kan gå til hæ.. når man kan kjøpe en pakning som man vet holder.! Samtidig har jeg da laget en mulighet til å kunne oppgradere uten å være beskymret over den pakningen.. Med så mye komp jeg har i den motoren der.. Er det rart den ikke blåser i første omgang.

 

De folka jeg har hørt med skjønner ikke at motoren min har gått så lenge som den har gjort.! For oppsettet mitt er ikke "realistisk" bygd.. Sier seg jo selv.. vanlig ligger det på rundt 8 i komp.. Mens jeg kjører over 10.!

 

Jeg er ikke no mekaniker.. Men har hatt mye styr med den motoren jeg har under panseret nå.!

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om jeg kjøpte meg en skikkelig pakning? Jeg gjør ikke en jobb halv ferdig.! Dobbel pakning funker sikkert.. Men hvorfor risikere at det kan gå til hæ.. når man kan kjøpe en pakning som man vet holder.! Samtidig har jeg da laget en mulighet til å kunne oppgradere uten å være beskymret over den pakningen.. Med så mye komp jeg har i den motoren der.. Er det rart den ikke blåser i første omgang.

 

De folka jeg har hørt med skjønner ikke at motoren min har gått så lenge som den har gjort.! For oppsettet mitt er ikke "realistisk" bygd.. Sier seg jo selv.. vanlig ligger det på rundt 8 i komp.. Mens jeg kjører over 10.!

 

Jeg er ikke no mekaniker.. Men har hatt mye styr med den motoren jeg har under panseret nå.!

 

med fin tuning av tenning/bensin og ingen overdrivelse av ladetrykk så skal det gå ja. men uanz med orginal bunn så kan du jo ikke pøse på med så mye effekt uanz. maskinering av toppen er vel også påkrevd. så at den skjærekant pkninga var en nødvendig investering det tviler jeg for. sleng ut en liste over oppsettet ditt og hvor mye hk du har fådd ut av det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår