Gå til innhold

Irriterende problemer med B21AT..

Ranger emnet

esbandos

Anbefalte innlegg

• Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan er det med trykkboksen forresten? Kan jeg ha sånn at jeg kobler til trykkrøret UNDER boksen istedet for midt i?

Tror ikke det spiller noen rolle hvor du kobler til.

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan jeg kan lage oljereturen? Borer hull i bunnpanna, og sveiser på et rør, ja, men blir det tett? Går det an å legge eksospasta rundt ellernoe for å få det HELT tett?

Hvordan har dere laget det? TIG eller MIG sveisa dere?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker MAG sveis, det går an å gjenge inn ett rør, har gjort dette og, brukte gjengetape.

Runde ekspansjonstanken stod i K-Jet biler og fulgte med på intercooler satser, det er for plassens skyld, men du kan så klart bruke den vanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.. Jeg bruker da bare den tanken jeg har da.. :)

Mener forresten at den runde tanken bare stod i 700serien.. Har skrudd på 4-5 forskjellige 240'er som har hatt samme firkantige tanke. 2 av dem hadde K-jet motor..

Ang retur: Gjenge inn rør? Hvordan gjør du det? Bunnpanna er jo ikke såpass tykk at du får gjenger inni der?

MAG-sveis? Funker ikke MIG? Hva er forskjellen på de to? Husker ikke helt. Lenge siden jeg gikk på skole nå.. :p

_240_turbo_: Skjønner jo det at folk ikke svarer fordi dem ikke veit, men er jo garantert flere enn de som har svart her som har gjort akkurat det samme som det jeg skal gjøre..? :p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider