pIMp Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Proppfull inspirasjon tok jeg meg en kjøretur i dag for å ta noen bilder av bilen i forbindelse med at den skal selges. Kameraet er et IXUS 40. Ble fornøyd med noen av bildene, selv om det ikke er på nivå med de proffe her inne :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Grisefett! :D Fortell mer, fortell mer! Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Blei bra dette kjetil ;) si ifra om du vil ha noen fartsbilder av bilen føre den forsvinner også da ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Kjeda meg litt bare og endre smått på 2 av bildene i full fart her ;) beskjærte, endra litt nivå og skarpa opp bildene ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Blei bra dette kjetil ;) si ifra om du vil ha noen fartsbilder av bilen føre den forsvinner også da ;) Klart jeg vil det. Var hjemme her om dagen, men glemte helt å ringe deg... Vi kunne avtalt en dag på PM som det passer :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Klart jeg vil det. Var hjemme her om dagen, men glemte helt å ringe deg... Vi kunne avtalt en dag på PM som det passer :) Det kan vi godt... blir i praha noen dager nå... men skal vel alltids få til noe ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Kjeda meg litt bare og endre smått på 2 av bildene i full fart her ;) beskjærte, endra litt nivå og skarpa opp bildene ;) Dette må du lære meg!! Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Dette må du lære meg!! Det skal vi vel alltids klare å ordne også ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg