sandersen Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Bra! ;) gleder meg. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 *mase* :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Her er et sammendrag av autopia guiden, bra du maser:p Hadde glemt det jeg, blir for mye tynner på skola.. lol "Ville ha starta med og dekke til alle elektriske komponenter, fordeler, plugghull, og andre sensetive deler med plast folie eller alu. folie. Pass på og ta en liten teip rundt, det er ikke så viktig å få det vanntett, bare å holde mesteparten av vannet ute. Så spruter du på vann slik at møkka blir våt. Spul også litt på skjermene dine så avfettinga ikke kommer direkte på dem. Så er det på tide med avfetting, start og sprute på nede og gå oppover, da slipper du at det drypper på deg selv. Husk at avfettinga tar vekk voks, så får du avfetting utenfor motor rommet må du ta på ny voks der. La avfettinga virke i 3-5 min avhengi av hvor møkkete motoren er og hva bruksanvisinga sier. Er den ganske ren trenger du ikke bruke børste, men er den møkkete så må du bruke en børste så du får vekk all møkka, EZ Detail brush, tannbørster, q-tips, malerpensel, etc. Når du er ferdig med avfettinga så spyl grundig i og rundt motoren. Pass på så du ikke spyler for nærme elektriske komponenter. Start motoren i ca 5 min, også lar du motoren tørke litt, så tar du et håndkle der det har samlet seg dammer, slik at det ikke kommer kalk/vannflekker. Tilslutt på vansklige steder bruker du trykkluft eller støvsuger som blåser eller løvblåser til de siste vannrestene. Nå er det på tide med litt beskyttelse og fornyer. Sprut på overalt og følg bruksanvisinga. Ikke start motoren med en gang, da vil det du har hatt på tørke for fort og bli stygt." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Takker Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thingbø Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 På bilen min er lakken på en måte ru helt nede på sidene. Hva skal jeg gjøre for å få dette skikkelig rent og glatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Prøv med Claybar fra meguiars :) fåes kjøpt på bileXtra og http://www.jegard.no vist du leser sticky tråden under bilpleie står det litt om det samt bruksmåte Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W124E200 Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Noen som kan anbefale bilpleie i Grenlands område som foretar innvendig rens og ozon behandling? Priser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg