18tom Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Kjørte hjem fra jobben i dag og det var HEL#"/&% lange køer.. Så rdl et par ganger i forskjellige retninger, tror det var mange som var frustrerte og lite tålmodige. Utdrag fra aftenposten nett: E18 stengt ut av Oslo E18 er stengt i retning Drammen ved Strand i Bærum, etter en trafikkulykke. Tre personer er skadet, etter at en trailer og en personbil støtte sammen. Tre personer har pådratt seg mindre skader, ifølge vaktsjef Lars Risan ved Asker og Bærum politidistrikt. Fikk spoiler i frontruten Ulykken skjedde ved 14.35-tiden, da en trailer og en personbil kom borti hverandre. En spoiler løsnet, og traff en personbil som kom kjørende i motsatt retning i frontruten. Stengt Ved 15-tiden var E18 ut av Oslo stengt, i påvente av at kranbiler skulle rydde opp på ulykkesstedet. - Det er umulig å si når veien åpner igjen, sier Risan til Aftenpostens nettutgave. De tre skadede blir fraktet til Bærum sykehus. Skal ikke mye til for at hele "Oslo vest" står i stampe. Høres ikke gøy ut å få en spoiler i frontruta heller. Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 spoiler løsnet? ...slikt liker avisene...så da blir det nok mer fokus på "dagens bilentusiaster" ..*skrattle* lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 faen varre det som skjedde?.. brukte føkkings halvtime fra smestad krysset etter bomringen og ut til lysjordet. noe som somregel tar meg ca 2-3min å kjøre, gikk lei og dro hjem igjen! Rakk faen meg aldri frem til røa! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 De stengte visstnok begge retninger. Gikk faen ikke fort fremover fra Smestad. Brukte over 1 time lenger enn vanlig. Fullt kaos på alle alternative veier. Hater kø!:mad: Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 hater norsk trafikk! det er jo kaos uansett! Kommer det en dråpe regn så er det full faen ute å går! for å ike snakke om snø og idioter som blir overrasket av hvor glatt det er etter å ha kjørt en hel sommer med piggrie dekk! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 http://www.budstikka.no/redaksjonelt/nyheter/article.jhtml?articleID=121465 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by galaczy http://www.budstikka.no/redaksjonelt/nyheter/article.jhtml?articleID=121465 Kameraten din sa det var greit.. ;) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 joa, hadde det gøy i dag jeg. Skulle hente noen i asker klokka 15.00. Dro fra oslo ca 1430. Var vel framme kvart over fire eller no. Jeg kom meg til lysaker, så var det stopp. Sprøtt å se en kilometer med kø hvor alle bilene var skrudd av, ikke ett baklys å se. og tomt i motgående. Eneste støyen på E18 der var menneskeprat. Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Sto i kø ikke så langt fra ulykken... Talte 7 viking biler... De sperra motorveien i begge retninger så vidt jeg så... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 han burde visst bedre enn å style en trailer ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Oktober 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by LupoB0Y han burde visst bedre enn å style en trailer ;) Han ville vel etterligne Optimus Prime eller noe... ;) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg