Gå til innhold

Kaos på E18 i begge retninger...

Ranger emnet

18tom

Anbefalte innlegg

Kjørte hjem fra jobben i dag og det var HEL#"/&% lange køer..

Så rdl et par ganger i forskjellige retninger, tror det var mange som var frustrerte og lite tålmodige.

Utdrag fra aftenposten nett:

E18 stengt ut av Oslo

E18 er stengt i retning Drammen ved Strand i Bærum, etter en trafikkulykke. Tre personer er skadet, etter at en trailer og en personbil støtte sammen.

Tre personer har pådratt seg mindre skader, ifølge vaktsjef Lars Risan ved Asker og Bærum politidistrikt.

Fikk spoiler i frontruten

Ulykken skjedde ved 14.35-tiden, da en trailer og en personbil kom borti hverandre. En spoiler løsnet, og traff en personbil som kom kjørende i motsatt retning i frontruten.

Stengt

Ved 15-tiden var E18 ut av Oslo stengt, i påvente av at kranbiler skulle rydde opp på ulykkesstedet.

- Det er umulig å si når veien åpner igjen, sier Risan til Aftenpostens nettutgave.

De tre skadede blir fraktet til Bærum sykehus.

Skal ikke mye til for at hele "Oslo vest" står i stampe.

Høres ikke gøy ut å få en spoiler i frontruta heller.

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen varre det som skjedde?.. brukte føkkings halvtime fra smestad krysset etter bomringen og ut til lysjordet. noe som somregel tar meg ca 2-3min å kjøre, gikk lei og dro hjem igjen! Rakk faen meg aldri frem til røa!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hater norsk trafikk!

det er jo kaos uansett! Kommer det en dråpe regn så er det full faen ute å går! for å ike snakke om snø og idioter som blir overrasket av hvor glatt det er etter å ha kjørt en hel sommer med piggrie dekk!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, hadde det gøy i dag jeg. Skulle hente noen i asker klokka 15.00. Dro fra oslo ca 1430. Var vel framme kvart over fire eller no. Jeg kom meg til lysaker, så var det stopp. Sprøtt å se en kilometer med kø hvor alle bilene var skrudd av, ikke ett baklys å se. og tomt i motgående. Eneste støyen på E18 der var menneskeprat.

2010 Mitsubishi Outlander Instyle+

Lenke til kommentar
Del på andre sider