Opel_Andrè Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 hvor mye å åssen kapper folket her fjørene sine? jeg kappa mine(orginale) fjører 8cm, for 3 dager siden og idag så gikk d kanskje litt fort over en togovergang, og d sa "bang" på høyre sida. fjøra hadde spretti over den ene skåla som man legger åppå fjøra, og den gummi "lefsa" lå som en krøll mellom de to skålene og fjøra. hva har jeg gjort gæærnt? håper noen har no lurt svar.hsbf(haster som bare faen) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 kapper du fjøra så blir det slakke der da, hopper du over en togovergang blir det sånn. tenk over at du kjører med løse fjører så går det bra! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel_Andrè Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 stemmer.. var eegntlig klar over at man må kjøre forsiktig men... men er det en lur måte å feste fjøra fast i skåla på? hvor mye er d normalt å kappe rekord fjører? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
senator Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 ta vekk heile fjøre =P neidå,ta det med ro so går det bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Skaff deg et senkesett du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Kan vel også punktsveise den fast...? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viddi_boy Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Jeg ville heller ha invistert i senkesett jeg Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superrobb Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 kapp 3 å en halv runde bak, foran kan du vel ta ca 1/4 av fjøra. kjøre litt mer rolig der du skjønner det er nødvendig :P Siter OPEL <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra power Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 heia folkens... jeg hadde en rå rekord for noen år siden.. premiert mange ganger osv.. der tok vi av alle orginale fjører. vi tok å kappa den ene fjøra i 4 deler vi og satte på fordelt på alle 4 rundt. totalt litt over 1 runde på hver fjør... pluss kappa frem demperne 2 cm... dette ble grise lavft altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Man Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 tofft tofft. har du noen bilder av den? *sikle* Siter Opel har Rekorden '85 Opel Rekord 3.0i '84 Opel Rekord CD 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 fjøra hadde spretti over den ene skåla som man legger åppå fjøra, og den gummi "lefsa" lå som en krøll mellom de to skålene og fjøra. hva har jeg gjort gæærnt? håper noen har no lurt svar.hsbf(haster som bare faen) Hva du gjorde feil? Du kappet fjærene! Kjøp deg skikkelig senkesett, blir mye bedre å kjøre med, slipper å svett om du ser noen fra vegvesenet, og du er ikke en så stor fare for med-traffikanter Flaks du hadde så lav fart. Hadde dette skjedd i en dump i en sving hadde du antagelig vraket bilen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunder-daniel Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 å sveise fast fjøra trur jeg ikke hjelper så mye, det sprekker nok opp med sånne belastninger. Skar kappe fjøren på rekorden min snart jeg og, skar få på noen 16" felger, men er litt usikker på hvor mange runder jeg skar kappe den skar bli skamlav værtfall Siter 1986 Opel Rekord 2.0S GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Man Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Det går smertefritt å kappe 2-3 runder bak og 1,5-2 runder foran. kapper du mere kan fjøra hoppe ut i store homper... Siter Opel har Rekorden '85 Opel Rekord 3.0i '84 Opel Rekord CD 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 borre hull i skåla og feste med eksosklemmer;) Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 fy faen dere er så shabby ass:) enten har dere ikke rå til skikkelig bil, eller så står det på tuninga! Har du noen gang hørt om PROGRESSIVE fjærer?.. hva tror du det betyr?.. Hva tror du skjer når du kapper 2-3 ringer på denne pent kalte PROGRESSIVE fjæra...?! hmpf?! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg