sugekopp Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 heia folkens... jeg hadde en rå rekord for noen år siden.. premiert mange ganger osv.. der tok vi av alle orginale fjører. vi tok å kappa den ene fjøra i 4 deler vi og satte på fordelt på alle 4 rundt. totalt litt over 1 runde på hver fjør... pluss kappa frem demperne 2 cm... dette ble grise lavft altså.. Ja jaggu var den rå fy faen. Jalla tuning folkens.. vet ikke hva du ble premiert for, men regner med at viking henta bilen og parkerte den på bilopphuggeriet i nærheten!? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Man Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 borre hull i skåla og feste med eksosklemmer;) Den var ikke dum gitt! og "sugekopp" --> :fuckme2: er ikke farlig å kappe fjærer, bare du passer på så dem ikke spretter ut... hva er det du mener er så farlig med det? bilen blir stivere og lavere annet er det ikke! Siter Opel har Rekorden '85 Opel Rekord 3.0i '84 Opel Rekord CD 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunder-daniel Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 rekorden min er rimelig vinglete så at den blir stivere er vel egentlig en fordel :thumb Siter 1986 Opel Rekord 2.0S GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Den var ikke dum gitt! og "sugekopp" --> :fuckme2: er ikke farlig å kappe fjærer, bare du passer på så dem ikke spretter ut... hva er det du mener er så farlig med det? bilen blir stivere og lavere annet er det ikke! Merkelig at det ikke er tillat da, siden det ikke er farlig.... Det som skjer er at du endrer spenningen i fjæren, men trenger ikke bli likt på begge sider. Skjønner ikke vitsen når du får godkjente fjærer for en tusenlapp Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Man Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Merkelig at det ikke er tillat da, siden det ikke er farlig.... Det som skjer er at du endrer spenningen i fjæren, men trenger ikke bli likt på begge sider. Skjønner ikke vitsen når du får godkjente fjærer for en tusenlapp Hvor får du tak i godkjente fjærer for en tusenlapp? det har aldri jeg sett, kanskje 1000,- per fjær ja! Siter Opel har Rekorden '85 Opel Rekord 3.0i '84 Opel Rekord CD 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 50/35 sett for 249 eur http://www.fahrwerke.de/de/index.php Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Man Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 det blir 1942,- + masse frak og toll. blir sikkert samlet på rundt 3000,- så er vel ikke spesielt billig for oss i norge... så lenge man sørger for at fjærene ikke hopper ut er det da like greit å kappe fjørene og ikke svi av masse penger på senkesett til en bil som koster like mye som senkesettet... Siter Opel har Rekorden '85 Opel Rekord 3.0i '84 Opel Rekord CD 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel_Andrè Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 for alle dere som ber meg invistere i senkesett, så hadde jeg det før, men syns bilen blei for høy med 40senk, så nå fikk jeg kappa framfjørene 2runder trur jeg det var, ca 100mm kom jeg vel fram te.. kan slenge ut bilde om det er av interresse.? ;) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 hvor mye å åssen kapper folket her fjørene sine? jeg kappa mine(orginale) fjører 8cm, for 3 dager siden og idag så gikk d kanskje litt fort over en togovergang, og d sa "bang" på høyre sida. fjøra hadde spretti over den ene skåla som man legger åppå fjøra, og den gummi "lefsa" lå som en krøll mellom de to skålene og fjøra. hva har jeg gjort gæærnt? håper noen har no lurt svar.hsbf(haster som bare faen) Muligens kappa for mye:wonder: , har ikke noe serlig peiling så jeg vet ikke, men faren min har ingen problemer med noen fjerer som han kappa selv, ikke engan på extremt dompete veier. Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 fy faen dere er så shabby ass:) enten har dere ikke rå til skikkelig bil, eller så står det på tuninga! Har du noen gang hørt om PROGRESSIVE fjærer?.. hva tror du det betyr?.. Hva tror du skjer når du kapper 2-3 ringer på denne pent kalte PROGRESSIVE fjæra...?! hmpf?! Selfølgelig har dem rå til skikkelig bil når dem har Opel. Du må ta deg sammen hvis du bare skal kritisere anderes bil smak, slutt med bil eller respekter anderes meninger om bil hvis dem ikke skritiserer bil interesen din, det syns ivertfall jeg! :peace: Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 hvor mye å åssen kapper folket her fjørene sine? jeg kappa mine(orginale) fjører 8cm, for 3 dager siden og idag så gikk d kanskje litt fort over en togovergang, og d sa "bang" på høyre sida. fjøra hadde spretti over den ene skåla som man legger åppå fjøra, og den gummi "lefsa" lå som en krøll mellom de to skålene og fjøra. hva har jeg gjort gæærnt? håper noen har no lurt svar.hsbf(haster som bare faen) Prøv å skaff deg kortere støtdempere eller prøv å fest noen nylån bånd eller viere i fjerd festa oppe og nede så de blir stive når du enten kjører på en stor domp eller skal jekke opp bilen, det er orginalt på volvo amason, men det var ivertfall det faren min gjorde på bilen hans etter at han hadde kappa fjerda sine. :thumb Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AR racing Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 heia folkens... jeg hadde en rå rekord for noen år siden.. premiert mange ganger osv.. der tok vi av alle orginale fjører. vi tok å kappa den ene fjøra i 4 deler vi og satte på fordelt på alle 4 rundt. totalt litt over 1 runde på hver fjør... pluss kappa frem demperne 2 cm... dette ble grise lavft altså.. tør eg spørre koss faen du kappe ein støtdemper ? kappa du nede vil gassen/olja lekke ut.. kapper du oppe vil gjengepartiet forsvinne.. elle kappet du midt på sylinderen og sveiste den sammen igjen? :S om du så kjørte med 1/4 fjærlengde på alle hjul så vil det være for lite å ta av 2cm på støtdemperen.. bilen vil da ligge i bunn på demperen og da kunne du like godt sveist ein jævlig bjelke mellom lenkarm og karosseriet.. :S Siter Opel kadett b Fastback 1968 prosjekt, corrado g60, kadett c 75, escort mk1++ OPEL 4EVER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AR racing Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Hvor får du tak i godkjente fjærer for en tusenlapp? det har aldri jeg sett, kanskje 1000,- per fjær ja! får senkesett til 1100 kr på mekonomen.. med tuv papirer.. Siter Opel kadett b Fastback 1968 prosjekt, corrado g60, kadett c 75, escort mk1++ OPEL 4EVER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Hvis man kjører ut og blir lam eller tar livet av noen så er ett par tusen svært lite.. Utrolig at folk holder på med dette når det ikke koster stort. Ja, vi kappet før.. men da kostet det fort veldig mye penger og vi tjente my mindre Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaviroT Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 jeg hadde en golf2 med 60/40 senk.. og stabbstag. ordentlig senkesett.. bilen ble en del stivere selvfølgelig... En kompiss hadde maken golf2 med kappa fjærer.. bilen humpet seg over kuler.. var som å sitte i .. jeg vet ikke.. en sprettball i en papp-eske?.. Siter 94 - Opel Vectra 1.7TD 93 - Audi c4 2.8 Quattro (STV) 93 - vw Passat 1.9TDI (STV) 89 - vw Golf 1.8 88 - Audi 80 1.8s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.