s4nd3r Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 kappa 2,5 framme, og tja,, var att 4 runda bake på fjørene... :P bilen blei lag og god.. og det er bare og feste fast fjørene med eksos klemmer.... Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 er ikke alltid mann får bilen så lav som mann vil med de høye senkesettene mann får kjøpt heller så skjønner hvorfor folk kapper men ville heller ha kappet litt på et senkesett, eller varmet dem opp og fått presset dem sammen;) Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 er ikke alltid mann får bilen så lav som mann vil med de høye senkesettene mann får kjøpt heller så skjønner hvorfor folk kapper men ville heller ha kappet litt på et senkesett, eller varmet dem opp og fått presset dem sammen;) Er som oftest en grunn til man ikke får kjøpte lavere. På ett punkt går det ikke å senke mere uten at egenskapene blir farlige. Ikke alle som er klar over hvor viktig dette er. Norge har ikke veier som F1 baner. Noen hull i veien i 80 km/t kan være nok til at bilen mister grepet og går ut. Ønsker man lavere biler enn man får senkesett må man nesten gjøre det på andre plasser. De fleste ulykkene med unge sjåfører er med biler som er senket masse. De som påstår at å senke øker veigrepet har glemt en viktig ting. Det gjelder ikke på veien. Utkjøring under forbikjøring i høyfart kommer av at når biler som er så senket gjør en manøver i høy fart mister grepet. Istede for at chassi bøyer av løfter man hjulene og ulykken er ett faktum. At man i også velger å kappe slik at fjærer ikke passer med demper så har man virkelig lagt egget. Kapping av fjæring er idioti. Får man ikke bilen lavt nok med senkesett så er ikke fjærene problemet, heller tankegangen til bileier.. Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Istede for at chassi bøyer av løfter man hjulene og ulykken er ett faktum. Bullshit.. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Mye arbeid å kappe fjærer 1,5runde sånn ca. når fjerene står på bil? Er det ikke bare og ha fjærklemmer på når man kapper? Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.