Gå til innhold

Ferie og reise med bil som tema

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om noen har noen tips for reiser man kan gjøre for å se diverse bil ting.

Her mener jeg alt fra kjente baner til 'en dag på racerbanen' lignende ting. Noen som veit om noen steder man kan kjøre grombiler på bane for eksempel?

Tenker litt utfyllene info om dette og ikke bare. 'Dra på ringen i Tyskland' :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en tur til England? Det fins uttalige bilutleie firmaer der, som leier ut biler litt uten om det vanlige. feks en Morgan for å kjøre i de landlige omgivelser i England. En tur til silverstone. samtidig som det er veldig mange forskjellige store biltreff og happenings rundt om i England. Ikke nok med det, så består den engelske bilparken av vanvittig mange grombiler, da alt er litt billigere der borte!

Iom at jeg aldri har gjort dette selv, så vet jeg ikke hvordan det er, men de som har vært der har aldri klagd såvidt meg bekjent!

Eller hva med en tur over til statene? Route 66 i en mustang cab må jo være drømmen!

Dette er to ting jeg hvertfall skal få med meg en gang i framtiden!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaller på det sterkeste Vrooom.no. Var og kjørte der i fjor (mai var det vel) og vi hadde pakken "Ultimate track day". Skrev litt om det tidligere forøvrig..

Irriterende at den lille videosnutten ikke fungerer skikkelig lenger. Er nemlig av vår gruppe (vi som kommer ut av limo'en og kjører på banen bl.a.). :)

2007 Ford Mustang Shelby GT

1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0

2005 Chevrolet Colorado 3.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.palmersport.com/index.htm

kanskje detta kan friste??

The Programme

The following timetable shows a typical event programme.

07.45 Hospitality unit opens. Full English breakfast will be served from 07.45 to 08.20

08.30 Safety briefing commences

09.00 Introduction to your team leader who will take you to your first activity

09.15 Morning driving activities commence

12.30 2 course lunch served in your hospitality suite

13.30 Afternoon driving activities commence

16.40 Afternoon tea and awards presentation

17.30 Departure from Bedford Autodrome with personal presentation pack including Formula Palmer Audi lap data print out and overall scoreshee

Lenke til kommentar
Del på andre sider