Snakey Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 orginalt er det vel 55w/65w H4 pærer på bilen, men tåler den 90w/100w pærer? ellers smelter lykten/reflektorene? (eller ledningene/sikringene) har "byttet" til biltema's kabelsett, og lysene ble en god del bedre bare der, men vil ha dem enda sterkere. Siter Audi S4 92 (sedan) Chrysler Neon 95 VW Golf 2 86 [solgt] Honda Prelude 86 [solgt] Subaru Impreza 93 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Ja, amrikanerene er skikkelig dårlig på lys! De har rett og slett ikke anelse om hva dem driver med.. For å få tilstrekkelig lys, må man gi hovedlyspærene, strøm direkte fra plusspolen på batteriet, og ny jord. Koblet via et rele naturligvis. Da blir det endelig fart på sakene! Er sånn det biltema settet ditt fungerer? Hvis det er det, så kan jeg si at 85/95Watt H4 virker uten problemer. Har selv kjørt det på min Chrysler. Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snakey Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 ja, lysene ble utrolig mye bedre med biltemas kabelsett, men har ikke tørd å sette i sterkere pærer enn 55/60W pga redd for å brenne istykker reflektorene, men hvis folk har testet dette, og alt er fint, så får vel eg bytte til sterkere pærer også, men bare med å bytte/legge til kabler, ble lysene tilnærmet lik andre biler.. Siter Audi S4 92 (sedan) Chrysler Neon 95 VW Golf 2 86 [solgt] Honda Prelude 86 [solgt] Subaru Impreza 93 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Har ikke testet på neon reflektor, bare på min Saratoga. Du kan jo bare sette inn pærene, så får du heller sjekke åssen det går med reflektoren av og til. Spesielt under lengre kjøreturer... Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg