Gå til innhold

RE prosjekt

Ranger emnet


bassdal

bør eg fjerne breddinga?  

15 stemmer

  1. 1. bør eg fjerne breddinga?

    • ja
    • nei
    • beholde den og ta deg på nytt til vinteren ?


Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tnx for den :)

 

 

hekta på fronten og lagde noen fester for ic

oljekjøler`n kommer oppafor trur det må bli greit nok:)

 

 

DSC00038-1.jpg

 

 

oljekjøler

DSC00042-1.jpg

 

 

wastegate

DSC00043-1.jpg

 

prøvde å få til ei lett soting av baklyktene etter 3 forsøk har eg gitt opp får dei ikkje sånn so eg vil ha dei so kommer til å kjøpe nye en gang men det får vere sånn intil eg har fått meir peng

 

DSC00041-1.jpg

 

 

hadde en sånn universal astolpe holder liggandes so den måtte jo brukast so var litt plastring og sparkling

 

DSC00045-1.jpg

 

 

insuget har fått diverse nye slanger osv :)

 

DSC00040-1.jpg

 

 

tok et bilde når eg var nett ferdig med å skifte alle ventiltetningane :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

anlegget i integra eller mazda`n ? tenkte å støype noen dørsider etter rudskogen i mazda`n kjøre 10" midbass i dørene og noe stæsj, skal snart begynne på integra`n mista berre motet litt på den, har jobba alt for mye med mazda`n klarer aldri å gje meg når eg begynner på noe faen og . men takk for kommentar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag vart bilen eu godkjent:) litt småting so gjenstår:

montere noen pakninger her og der, skifte ratt, fjerne en viss katalysator, montere div små deler inni so er vi klare til rudskogen :). vert mye harde økter i det siste. + vert på jobb i 250t denna mnd so detta har vert knallhardt å få til men det gjekk akuratt:)

 

servopumpa har takka for seg men den får eg ta etter rudskogen kjipe greier men alt kan ikkje vere perfekt, er egenteleg fornøgd med å brukt ca 5veker på bilen inkl mye jobbing ellers

 

det som er gjort: bredda, cleana, klargjort for turbo, senking, støpt inn orginale "cups", eksos div reparering av skader, tona ruter, montert nye int detaljer bygd om taktrekket litt

 

etter rudskogen blir det: fjerning av orginale "cups" nytt nyhekkskjørt og sideskjørt ikke overkill blir clean styling, turbo

og ombygging av dørtrekka :) ferdig.

 

DSC00061.jpg

 

DSC00062.jpg

 

DSC00066.jpg

 

DSC00067.jpg

 

DSC00065.jpg

 

DSC00064.jpg

 

DSC00069.jpg

 

helsike for et rot eg har klart å laga i garasjen, bilen er sinnsukt skitten på detta bildet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk alle sammen:) har hatt en dårleg ferie so langt. .

 

når vi skulle til rudskogen låg eg og en anna bil litt etter kolonna vi vart ferdig i siste liten so måtte gje litt gass for å nå dei igjen, kjørte ca 4 mil begynte første problemet eine dekket begynte å leke. og hadde ikkje dekkskum med meg fekk en kamerat til kjøpe og komme med det.. so fortsette det mot rudskogen og alt gjekk bra men hørte en klakke lyd i frå dekselet til registerreima sjekka ut div men fant ikkje feilen. gadd ikkje å skru av dekselet (som eg skulle ha gjort ja) bilen klakka ikkje når eg kom opp på ca 2000 so eg tok en enkel løsning stilte tomgangen opp der.. problemet løst tenkte eg får se på det når eg kommer heim :P LURT! kor og enkelt forklart når eg skulle heim igjen.

 

var med på bassrace på rudskogen spilte 129.9 (første plass) videre til finale so var eg so trøtt at eg trudde eg var med i konken 119,9 men der tok eg feil når d var et par sek igjen kom eg på faen.. er 129.9 eg må ha faen .. tenkte eg vrengte opp og med litt flaks so kom eg på andre plass aldri vert med på sånt før det var morro uansett :)

 

men det so skjedde med registerreima var: gjengane i blokka til strammehjulet gjekk til helvete stod i 5 timer og demonterte dritten og montere det sånn halveis og trudde kanskje det ville holde noen mil og d gjorde d. 10 mil ringte falken dei kom og skulle hente bilen villle lesse på bilen på MIN metode ka det endte opp med . jo dei knustte frontleppa mi og lagde bulk i panseret . ( alså sparkelen sprakk ) ( ja eg veit eg skulla ha tinna det men det skal eg ta no i veka.

 

var på ski i falken i 36timer sov i bilen osv.. levde et helvetes liv. . minibank kort avmagnitisert og hadde ikkje so mye kontanter.. men alt ordna seg til slutt når eg fekk overføre penger til en so jobba der osv. men lika vel

so fekk eg låne meg en maxima 2.0 automat og en bilhenger.

vekt på henger 2650t. so kjekk heimatte tur på fjellet ? jada. men men takk for alle komentarer :) eg skriver sikkert heilt på trynet men det får so vere glømte å skrive at falken dekka alle skader på bilen frantsport heim osv so er glad for det

 

DSC00077.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår