Gå til innhold

Streetmeet sesongavslutning i Oslo?

Ranger emnet

ozzy

Siste streetmeet for sesongen i Oslo?  

106 stemmer

1. 1. Siste streetmeet for sesongen i Oslo?

• Ja, Oslo er best!!!
      79
    • Nei, må ha det på landet:D
      10
    • Samme for meg, kommer der det er streetmeet
      17
    • Vet ikke
      0

Anbefalte innlegg

Hva med et siste streetmeet på Ikea elr strømmen? Der de beste streetmeetene har vært. Synes dette er best, jeg har en følelse av at det er der det kommer folk.....

Skjønner at folk som bor langt unna Oslo synes dette er kjipt, men sorry flest folk bor i Oslo:rolleyes: .........

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spaca: hehe, god idè.

Noen gutter som tar på seg det motsatte oppdraget?

Jeg bor i Skien og syns ikke det er langt å reise til Larvik eller Oslo. Jeg rakk ikke være med på streetmeet@ike.furuseth , men det veldig bra på Strømmen.

Larvik var også veldig bra, tross kulda, men den finner vi nok igjen på strømmen. Dessuten var det bedre plass i Larvik, så vi slapp steinsprut og annet møkk på bilane. Bare synd folk ikke kan bruke søppelkasser, spesielt til glass.

Så min konklusjon; Jeg kommer uannsett om det er i Larvik eller Oslo. Men om det blir i Hamar, så må jeg tenke meg om en gang til. Økonomiske grunner.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer nok jeg om det ikke blir lenger vekk enn strømmen... men personling så er mine beste erfaringer ifra larvik... streetmeetet som var der i sommer var bare helt knall...

det positive med strømmen var turen fram og tilbake... mye morro da =) hehe... strømmen er for lite... ekke noen bra plass og herje der osv =) hehe...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

...pluss at det aldri ble noen kolonne/cruising... noe jeg mener er prikken over i'en på et SM

opptil flere kolonner blei det i larvik ihvertfall =) hehe... hørte snakk om folk som hadde stått på en veranda og sett hele kolonna bukte seg mot heggedal =)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider