XnuKe84 Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Har en is som slurer vis jeg prøver å legge den, har hatt ute clutchen og lammelen så ok ut sammenlignet med en anna som ikke slurer. Trykkplaten var også i bedre stand enn den som ble sammenlignet med..Noen som kan forklare hvorfor den slurer da ? Lammelen var ikke fuktig på noe måte men var "glassert". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 "Prøver å legge den" betyr å legge den UT eller ? Generellt: Sett bilen i høyeste gir, på med brekk og kjør i gang som du ville gjort normalt. Dør bilen med en gang er clutch iorden. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XnuKe84 Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 mener å legge den ut ja, kveles med en gang vis jeg prøver å starte i høyeste gir. kjøpte bilen i sommer å da kunne jeg kjøre i 40-50km/t på 3.gir å clutche den ut. så begynte den å slure når jeg gjorde dette på 3.gir. etterhvert så begynte den med å slure på 2. gir også når jeg prøvde..ganske kjedelig med baktrekker som ikke kan brukes :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Har du sperre ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XnuKe84 Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Bakstilling er org, bilen er en 87mod is. drar med begge hjulene når det passer seg selv best :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 I hva slags fart prøver du på dette?..... Og en sliten sierra er jo ikke akuratt noe "drift car". Kan være at du rett å slett ikke har pulver nokk, hvis du prøver i for høyt gir og fart. Husker før i tiden i min 740, så begynte den å slure når jeg prøvde å få den ut i litt for høy fart i 2 giret, men den daua uansett hvis jeg prøvde en "clutch test". Mao, Clutchen din kan uansett være dårlig. Og du sa glassert, på hvilken måte da, helt "hard og glatt" eller? Var den blå? Var det noe spesiell farge på trykkplaten? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XnuKe84 Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 hard og glatt med kraftige "riper"(kunne ikke kjenne ripene,ripene hadde farge av blank metall mens lamellen er grå/svart), jeg kan ligge i f.eks 20km/t på 2.gir å da slurer den vis jeg prøve å få lagt den ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Hmm. Da er det noe som ikke er slik det skal nei.. Klarer du idet heletatt og ruse den opp og få noe som helst hjulspinn? hehe:P Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XnuKe84 Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Skal litt til for at den slurer på 1.gir, men skal en del til for at jeg får den til å slippe på 2.gir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg