Racing_Lars Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 hei skulle fått litt mindre lyd på silvian min, bråker uakseptabelt nå.. umulig å snakke når man kjører + at naboer klager på lyden. tenkte på slike simons universal potter de har på mekonomen, noen som har erfaringer med de? skulle hatt noe som dempet en GOD del :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 om du skal dempe en god del hvorfor ikke kjøpe et orginalt eksosanlegg, bråker ikke så mye de Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 om du skal dempe en god del hvorfor ikke kjøpe et orginalt eksosanlegg, bråker ikke så mye de for dyrt og vanskelig å få tak i :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Jeg for min del ville ha unngått simons, dem har et forferdelig dårlig rykte.. Rust, og "løs-plate" lyd under pådrag er stikkord. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 De rustfrie Simons funker ganske greit... hvor stort er anlegget ditt? Alt over 2.5" på sugemotor bråker okke som... prøvd et 2.5" anlegg med 3 potter (alle jeg fikk plass til) men det var fremdeles plagsomt... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Kan kjøre inn stålull samt en buttplugg..... skulle gjøre susen før kontroll :P Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 er vel 2,5" anlegg på den nå, vil egentlig ikke begynne å styre me sånt, men blir kasta ut hjemmefra hvis bilen bråker "så fælt" :( hva med slike bakpotter som de selger på mtsautopart.no da? er sånn "bråke/japse-potte" på enden nå. den vil jeg egentlig ha, men antar at den må ofres :( hvor får jeg tak i "buttplug" og hva er/gjør den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Hondaen's "buttplug" er en innsats til å montere inni anlegget...den har et noe mindre hull,og dreper mye støy. :) Jeg har en sånn som jeg ikke bruker...men husker ikke om den var 2" eller 2.5"... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Supertrapp... http://www.vangbo.no/lyddempere/justerbarelyddempere.php Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.