Gå til innhold

Politismell vs 740

Ranger emnet

-=VoLvO=-740=Tic=-

Anbefalte innlegg

en jeg kjenner her i haugesund var borti nesten det samme, politi kjørte ut på vikeplikt og i sida på han jeg kjenner, politiet vridde det om på at andre fører kjørte for fort og var en fartglad 18åring osv så ble det faktisk hans skylld, altså politiet vant...

Volvo v70 2.5TDI 2001mod

Volvo 760 chevy 350 1985mod

xVolvo 740 TDI 1989mod

xVolvo 740 TDI 1987mod
xMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!
xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ET
xVolvo 740 GL 1987mod B230K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en jeg kjenner her i haugesund var borti nesten det samme, politi kjørte ut på vikeplikt og i sida på han jeg kjenner, politiet vridde det om på at andre fører kjørte for fort og var en fartglad 18åring osv så ble det faktisk hans skylld, altså politiet vant...

Skrive skademelding og send til forsikringsselskapet. Så lenge det ikkje er personskade. Så får selskapet ordne resten. Ta mange bilder og vise til at politiet hadde vikeplikt. Eller er der nokre regler om at når politiet er med i ulykke så skal saken etterforskes?

Politiet er ofte meir fartsglad enn folk flest. Ofte dei he på blålys berre for å kjøre forbi. Har sett det fleire gonger i Ålesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte dei he på blålys berre for å kjøre forbi. Har sett det fleire gonger i Ålesund.

Uvitenskapen lenge leve... blålys og sirener brukes for å bli sett og hvis ikke en forbikjøring er god nok grunn til å gjøre seg synlig så vet ikke jeg. det er faktisk en grunn til at de skal fort frem

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvitenskapen lenge leve... blålys og sirener brukes for å bli sett og hvis ikke en forbikjøring er god nok grunn til å gjøre seg synlig så vet ikke jeg. det er faktisk en grunn til at de skal fort frem

Problemet i dette eksempelet var at vi følgte etter politiet. Og dei slakka av farta etter eit lite stykke. Så i første rundkjøring etter innfartsvegen så snudde dei og kjaure fint tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet i dette eksempelet var at vi følgte etter politiet. Og dei slakka av farta etter eit lite stykke. Så i første rundkjøring etter innfartsvegen så snudde dei og kjaure fint tilbake.

mm, ambulansen håll på med det samme! kjørt i 3-4 tia, å da va det litt røsj trafikk. å da kommer dem med bæ-bu`an sine å blenkeran sine på take på bakom mæ, så æ svenga nu te sia! å ett lite støkke længer bort, bei det 4-felts vei;) så æ la mæ te sies å kjørt førbi nån bila! å etterkvært så kjør æ nu førbi den jævla det ambulansen, så da hadd dem brukt rættighetan sine unødig!! *arg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm, ambulansen håll på med det samme! kjørt i 3-4 tia, å da va det litt røsj trafikk. å da kommer dem med bæ-bu`an sine å blenkeran sine på take på bakom mæ, så æ svenga nu te sia! å ett lite støkke længer bort, bei det 4-felts vei;) så æ la mæ te sies å kjørt førbi nån bila! å etterkvært så kjør æ nu førbi den jævla det ambulansen, så da hadd dem brukt rættighetan sine unødig!! *arg*
:hvaskjera Og på norsk blir dette???

:deng

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider