Miniturbo Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Hei jeg fant dene siden på Peugeot Klubben Norge så jeg tenkte jeg skulle legge den ut her,mulig ikke alle er medlemmer i peugeotklubben Nå har jeg endelig fått til en dato på Vålerbanen! Vi tok egentlig sikte på en full dag på våler i år, men det blir desverre som i fjor med start klokken 1600 og målgang klokken 2100. Dette fordi vi rett og slett ikke fikk noen annen dag i dette tidsrommet. Og det er fint å få lagt dagen til ei helg. Det blir ett lite kjørekurs først, så er det bana som skal brukes. Nærmere program og detaljer kommer jeg tilbake til. SÅ! Alle som VET at dem kommer og skal kjøre, må ringe til meg og melde seg på! Dette er en bindende påmelding så hvis du ikke er sikker, så trenger du ikke ringe før du er sikker. Hvis du melder deg på og finner ut at du ikke kan, så må jeg ha beskjed før 15 mai! MEN KOM IGJEN ALLE SAMMEN! JEG TAR MED GRILL OG TAUBIL UTEN TAU... FREDAG 1. JUNI fra 1600-2100. BINDENDE PÅMELDING: til meg på mobil 93692037! Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy _________________ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg