500 Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Noen som vet hvor mange watt det er på ladelampa (Den røde på instrumentene) på en Chevrolet 93-96 m/LT1 motor? Har en Volvo 240 med LT1 motor som ikke vil lade og har funnet ut at jeg må ha en pære med orginal watt for å få det til. Svar mottas med takk! MVH Åge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Poenget her er at pæra må være der for at dynamoen skal forspennes og lade. Watt spiller ingen rolle, bare sett i en pære for gm kobler ikke dette likt som volvo gjør. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
500 Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Jeg vet at Volvo ikke er det samme, men det må vel være riktig watt på pæra. Har prøvd en pære (husker ikke watt) da ladet den 14,2 volt i en time, så ladet den plutselig 16v og dynamoen brant opp. Har kjøpt ny dynamo og ønsker ikke samme problem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allpro Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Det har ingenting med pæra og gjøre. Regulator som er feil med kanskje. Pæra er der for å gi strøm til dynamo, så den skal begynne å lade. Siter 2000 Audi TT 2000 Audi A6 1987 Hilux V8 TPI 2000 Lc 90 1967 Camaro RS/SS med LS1 snart.. 88 Lj 73 BILGAL !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Tror ikke det har noe med hvordan pære du har, men tror nok grunnen kan være den 470ohm's resistoren som sitter i forbindelse med pæra i dashbordet, (som jeg har tegnet en rød ring rundt på skjemaet)den har vel ikke du... Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
500 Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Hei! Jeg kan sikkert bruke dette, men det blir for smått å se på. Har du noe sted jeg kan få tak i dette koblingssjemaet! Mvh Åge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Hei! Jeg kan sikkert bruke dette, men det blir for smått å se på. Har du noe sted jeg kan få tak i dette koblingssjemaet! Mvh Åge Her kan du utvide det til vanlig størrelse: http://shbox.com/1/starter_charging_96.jpg Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg