Kjell Bøe Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Jeg vurderer og bygge stereo i bagasjerommet på bilen som dama bruker... Det som skal inn er: Bass: Cerwin Vega 124 Forsterker: Phoenix Gold zx350 Kondensator: Phoenix gold Poerflow XSC5 Jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal gripe dette ann... Dette skal inn i en audi 80 gte 1985 modell som har bensintanken inne i bagasjerommet... Nå har ikke jeg målt etter, men jeg vurderer om jeg skal sette forsterkeren i siden eller om jeg skal legge den i gulvet... (mest sansynelig havner den i veggen...) Jeg vurderer og legge plastfolie i bagasjerommet og bruke byggeskum for og få et slett gulv... Er dette dumt? Eller kan byggeskum brukes til slike formål med hell? Det er jo enkelt og forme... Jeg har null peil på dette så alle tips er velkommene Siter Mvh. Kjell Bøe 1981 Chevrolet van (daglig bil) 1999 Audi A6 avant 1,8 Tq (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Jeg vurderer og bygge stereo i bagasjerommet på bilen som dama bruker... Det som skal inn er: Bass: Cerwin Vega 124 Forsterker: Phoenix Gold zx350 Kondensator: Phoenix gold Poerflow XSC5 Jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal gripe dette ann... Dette skal inn i en audi 80 gte 1985 modell som har bensintanken inne i bagasjerommet... Nå har ikke jeg målt etter, men jeg vurderer om jeg skal sette forsterkeren i siden eller om jeg skal legge den i gulvet... (mest sansynelig havner den i veggen...) Jeg vurderer og legge plastfolie i bagasjerommet og bruke byggeskum for og få et slett gulv... Er dette dumt? Eller kan byggeskum brukes til slike formål med hell? Det er jo enkelt og forme... Jeg har null peil på dette så alle tips er velkommene Jeg ville lagt inn en asfaltplate, for demping, så en 16mm mdf plate som dekker hele bunn, og så bygd kasse og plass til forsterker der igjen. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg