Gå til innhold

Nippon America forsterker - er det noe?

Ranger emnet

Fukaniso

Anbefalte innlegg

Har fått tilbud på en NA GM-1500I, og lurer på om det er noe særlig bra merke.. Har ikke hørt så mye om det, og finner ikke noe særlig på nettet om den forsterkeren..

Kommer mest sansynlig til å kjøre 2*10 Mac Audio på den, og det hadde jo vært greit om den hadde klart å kjøre de to på et respektabelt nivå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se etter noe annet.

Mulig den er bra, men... totalt ukjente spesifikasjoner, helt ukjent merke, ingen forhandlere, ingen andre brukererfaringer, osv. Det er simpelthen ikke verdt det, kontra å bruke samme summen på en forsterker fra en kjent produsent. Du får sannsynligvis ikke samme effekten på papiret, men antakelig langt høyere faktisk effekt. For ikke å snakke om mer strøm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det jeg også tenkte, men denne får jeg for "omtrent ikke noe", og føler at jeg trenger litt mer trøkk i bilen min frem til jeg har budsjett som sier at jeg kan kjøpe bedre hehe..

Men, takker for rådet ihvertfall, skal lete iherdig etter noe annet, så får vi se om jeg finner noe før jeg egentlig skal se på den NA-greia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dersom Nippon-forsterkeren viser seg å IKKE være noen holdbar eller kraftig sak kan det fort være nødvendig med ny forsterker OG to nye titommere... Det er jo unektelig litt kjipt. Og selv om den bare skulle koste f.eks. 500 kroner, er det like fullt 500 kroner mindre på forsterkersparekontoen.

Jeg personlig ville ventet, men jeg forventer ikke at alle gjør som jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu, du har faktisk veldig rett der!

Og nå er jeg så heldig at jeg har en kamerat som har sagt seg villig til å teste den for meg før jeg tar den ibruk, for han hadde lyst på den han også hehe.. Så om den er drit, så bare sier jeg at jeg har ombestemt meg :D

Fine greier... Så får jeg heller bare se meg omkring etter en ny forsterker :)

Takker så mye for synspunktene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider