Gå til innhold

Styling til volvo 740 ?

Ranger emnet

Volvo 740 Fan !

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg er helt ny på denne siden så jeg vet ikke så mye om åssen folk det er her osv, men jeg lurer på om det er noen som har en Volvo 740 her som vet åssen utvendig styling som passer til en Volvo 740 ?. Jeg er 18 om 1 måned og 1 dag hehe så jeg har bare kjørt bilen min noen få ganger. Men jeg vil ha litt styling på den.

Noen som kan anbefale noe styling ?, ikke noe som blir for harry men evt noe skjørt ,spoiler O.L ?

Hadde vært fint om noen svarte her om dere vet det =)

45370c8.jpg

Min bil : Volvo V70 1999 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! Fin bil du har der. Hva med å lage en liten prosjekt tård eller noe?

Styling ja, får vel egentlig ganske mye til 740 &co bare hva du vill gjøre ut av det :P

DU kunne jo skaffa deg Volvo add-on, turbo vinge, turbo grill, vind avisere, snowcaps, Eiker E1 felger :P. hvite blinkers og senking. Så er du nokk så lik resten av 740iene her inne :P hehe... Stort sett alle av disse delene over er gått ut av produksjon så du får være ivrig på brukt markede for å få tak i noe.

Ellers så er det noen bedrifter som satser mest på volvo;

http://www.pedersens-racing.no

http://www.bcb.no

Se innom disse hvis det er noe du mangler av det tekniske er vel noe plastikk på bcb også.

Ellers så er jeg selv ganske ny i gamet så jeg kaster ballen vidre til de litt mer erfarene volvo gutta her inne! :partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, velkommen på forumet :)

Det du kan gjøre for og få bilen penere er :

senk ( lesjofjørs har 40 mm sett med TUV )

felger, helst med kant

hvite blink rundt hele

Turbogrill ( den er svart med ruter )

Tåkelys forran i fangeren

Addon kit ( orginalt må dette kjøpes brukt, og det er DYRT! )

om du bare søker litt rundt på volvo delen er det mange tråder om diverse 740er her :)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider