88modell Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hallo, vurderer til sommeren og kjøpe en BMW E30 325(87 og nyere)! Derfor har jeg et par spørsmål som jeg lurer på 1 Hva er standard feilene på disse bilene?(rust,toppen,osv.) 2 Hvor mye tåler bilen, med det mener jeg girkasse,akslinger osv. tåler det no herjing på asfalt f. eks ? 3 Dyre deler/vanskelig å få tak i? 4 Ossen er bilen på vinteren? Takker for alle svar! Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 En 325 har stort sett blitt utsatt for rimelig hardt medfart i hele sin tid, så hvor mye den holder av herjing vet man aldri, for det kommer ann helt etter stand. Lite rust i karosseriet er vikig, gode foringer og ikke altfor slitt motor. Skal man få tak i et bra eksemplaer i dag må man opp i 50-60k. Man burde ta høyde for at det blir en god del vedlikehold og skruing på en 325, så jeg ville absolutt lagt av 20-30 lapper kun til vedlikehold med en gang. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strnd Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Standardproblemet med disse bilene er at de de siste 10 årene har blitt eid av 18åringer som har brukt de som lekebil. Deletingangen til bmw er det ihvertfall ingenting å si på, du har gs bildeler, koed, schmiedmann, din lokale bmw forhanlder, samt at det er veldig mange der ute som har delebiler. Ellers er du nesten nødt til å kunne skru selv for å kjøpe en gammel 325, du må regne med at ting bryter sammen. Ihvertfall om du har planlagt å kjøre litt aktivt, som du antyder :) Om vinteren er den obviously helt suveren, ihvertfall om du finner en med sperre :) Siter '98 535 '89 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg