Gå til innhold

Innpress på passat 3b. ET 45? Oppdatert: Bilde av nye hjul nå! Trenger senkesett.

Ranger emnet

zews^^

Anbefalte innlegg

Hvor er det RS consept holder til da ?

internett.. :)

RS Concept

Krykkjemobakken 15

8050 Tverlandet (Bodø)

Telefon

99 000 906

E-post

salg@rs-concept.com

får tilbud på mail, da webshoppen deres ikke er ferdig utviklet..

jeg skal bestille i kveld (så fremt jeg får solgt lettmcen) og kan gi deg en lyd når jeg har settet i hendene.. forhåpentligvis til helgen da jeg vil ha senken på før rudskogen.. :)

- bmw 335i 86mod

- vw passat 99mod 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rs er treig.. tar lang tid før han svarer på mail osv.. men det e såpass billig at jeg venter heller 2-3-4uker for å spare 2-3000. fikk nettopp vite at jeg må bytte registerreim, vannpumpe, lager på ac viften og venstre mansjett.. så kom en uforutsett regning på over 6000 no som jeg må betale i slutten av denne mnd.. :( håpte på at reg reimen holdt til aug. men tenkte eg bare svir av hele neste lønning på bil då. dvs ca 10k til. prøve å få chip, dump og konisk luftfilter montert for 10k. også kommer sikkert regningen til senkesettet og senken i august kanskje.. også setter eg på eff anlegg fra simons då i aug/sept i tillegg til tectyl.. så e bilen good.. så får det drøye litt utpå høsten før eg soter vindu,.

- bmw 335i 86mod

- vw passat 99mod 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.. reg reim ja.. er vel pr 120000km det ?! har fått 2 bulker på ene skjermen på bilen min jeg.. små da.. helvettes fylliker jeg kjørte i helga :D

bilen har gått 204000 no.. skulle byttes mellom 180-200 visstnok.. vet ikke, mange som sier mye forsjellig. nå blir den byttet hvertfall.

om vinteren kommer jeg sikkert bare til å ta av fronten.. evt bygge en ny som gir _litt_ bedre bakkeklaring enn den jeg skal bygge til sommerbruk..:)

- bmw 335i 86mod

- vw passat 99mod 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider