Gå til innhold

kappe orginal fjærene

Ranger emnet


Follostyling

Anbefalte innlegg

hvor mye kan man kappe org fjærene for at bilen blir passe lav. altså, den skal ikke ligge på bakken men skal heller ikke være så høy. men senke sånn 60-80 mm

 

hvor mye utgjør en vinning..

 

noen som har bilder me kappa org fjærer og hvor mye.

volvo 240 tic T-red styling, super dtm osv. prosjekt

volvo 245 b21et 77 mod.

volvo 240 86 + volvo 245tic 87

245 78/90 me b23ET 60/60

polo 6n me rieger styling-seat toledo 94 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har bilder av en med kappa fjærer a?

halve fjæra?? ekke det litt mye a?

jeg tenker kansje 3 vininger men er ikke sikker på ossen det vil bli.

volvo 240 tic T-red styling, super dtm osv. prosjekt

volvo 245 b21et 77 mod.

volvo 240 86 + volvo 245tic 87

245 78/90 me b23ET 60/60

polo 6n me rieger styling-seat toledo 94 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har bilder av en med kappa fjærer a?

halve fjæra?? ekke det litt mye a?

jeg tenker kansje 3 vininger men er ikke sikker på ossen det vil bli.

 

Kappet de ca i to jeg, det ble akkurat passe høyde.framfjørene på bilde.

dsc00131pm4.jpg

 

Dårlig mobilbilde av bilen mn ser det sånn ca.

dsc00139kl3.jpg

- Nissan Skyline R33 registrert

- Bmw 320d M Sport 06 mod

(x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla

(x) volvo 945 turbo vinterbil

(x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kappa 3 foran og 4 bak, foran ble den passe, bak ble den for lav. Gamle slaskete fjører. Tok ikke av noenting på gummiene bak, så bilen ble ikke noe lavere selv om jeg tok av fjørene.

3 runder rundt om er nok en god kombinasjon hvis du vil ha ett par cm fjøringsvei igjen.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki.. men da har jeg jo fått svar da.. takk

da blir det 3 forran og 3 bak.. skal legge ut bilder når jeg er ferdig jeg..

 

ja det er ikke så fett å kappe for mye nei. er jo litt jobb å demontere og montere forran. bak er jo bare en lek

volvo 240 tic T-red styling, super dtm osv. prosjekt

volvo 245 b21et 77 mod.

volvo 240 86 + volvo 245tic 87

245 78/90 me b23ET 60/60

polo 6n me rieger styling-seat toledo 94 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er ikke så fett å kappe for mye nei. er jo litt jobb å demontere og montere forran. bak er jo bare en lek

 

vi bare heiste opp bilen å kappa fjæra mens dem var på.. men vi kappa bare nesten en runde omgangen..

 

prøv deg fram, er bedre å kappe litt får lite enn litt for mye.

1995 Mitsubishi Galant 1,8 bruksbil

1980 Chevrolet caprice classic 5,7

[x]1989 Mercedes Benz 190 E 2,3sportline [x]1986 Mercedes Benz 190 E 2,0 [x]1988 Mercedes 250D [x]1987 volvo 245 2,3 B230A [x]1979 volvo 244 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår