Ford-for-ever Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hei! har akkurat montert 40mm lesjoførs senkesettet mitt men det er liksom noe som mangler så jeg har bestemt meg for å bytte ut orginal demperene fram og bak med noen fra Koni eller Bilstein? Noen som kan fortelle meg hvilke av disse jeg burde velge? og eventuelt hvorfor? mvh kristoffer Siter "Bruk vett, ligg bredt" - Volvo 740 GL slow edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Bilstein, flest folk som er fornøyd med det :) Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Bilstein er ihvertfall helt værst, dobbelt så tjukt stempel i Clubsport dempera, i forhold til gule koni.. Jeg hadde gått for bilstein:) Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163295&highlight=Bilstein+Koni http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=163224 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford-for-ever Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 ok, ser ut som om at det blir bilstein til sommeren istede for koni:) takk for svaret Siter "Bruk vett, ligg bredt" - Volvo 740 GL slow edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 ok, ser ut som om at det blir bilstein til sommeren istede for koni:) takk for svaret Fornuftig! Kjører selv med samme fjærer som deg og Bilstein. Er veldig fornøyd, sammenlignet med Koni :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 åååh nå kjenner jeg det koker!;) godt folk tar til fornuft *om du har mulighet, hold en bilsteindemper i ene hånda, og en koni i andre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 åååh nå kjenner jeg det koker!;) godt folk tar til fornuft *om du har mulighet, hold en bilsteindemper i ene hånda, og en koni i andre;) hehe, kan spare mange kilo på koni, og kjøre fra bilsteinfolk pga lavere vekt:fingers: :D:D..... sålenge det går rett fram da, vel og merke;) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 hehe, kan spare mange kilo på koni, og kjøre fra bilsteinfolk pga lavere vekt:fingers: :D:D..... sålenge det går rett fram da, vel og merke;) haha .. Og hvis man tar ut interiør, og alt annet man ikke må ha for å kjøre bilen, ja da går det enda fortere...jaja :ahahahhaha: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 på tide med ein sticky kanskje?? e vell blitt en del bilstein vs koni tråder no... er jo ikje so lenge sian da va ein vell.. PS eg ville ha gått for bilstein;) Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Eller så kan folk bruke søkefunksjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 haha .. Og hvis man tar ut interiør, og alt annet man ikke må ha for å kjøre bilen, ja da går det enda fortere...jaja :ahahahhaha: faktisk hjelper det jævla mye å ta ut interiøret... spesielt asfaltplater, etz. kan fort fjerne 80 kilo, og det merker du fort. Ikke bare pga bilen blir "lettere" på vekta, men du har mindere masse å dra opp i fart, etz.... men på en gammal bakhjulstrekk av en volvo, så er det begrensa hvor mye man KAN gjøre da.. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 radial, når sant skal sies, så har det lite for seg å gå hardt til verks med vekt sparing inv. før en har spart på ufjøra vekt, som bremser felg osv.. er det som er værst.. men ja klart totalvekt og har myye mer å si enn hva mange er klar over! hort på gata* jammen faen, han har jo 400hk, han kan ikke gitt gass når han blir frakjørt av en med bare 250...? heh vekt og effekt ligge side om side(nesten hvertfall) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.