exmith Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hei. For ca 8 Måneder siden, kjøpte jeg meg Cobra Justerbart Senk på autospar.no. Jeg senka slik at det ble ca 1 cm mellom dekk og hjulbuen. Men nå nettop så jeg at den ene fjæra har justert seg selv, ca 2 cm lavere, dekket ligger under hjulbuen, å hvordan kan noe slikt skje ? Har prøvd å justere bilen opp til samme høyde som dem andre, men det går ikke pga MAKS grensen, kan kun senkes mer, men ikke heves. Kan dette være noe feil med fjæra ? Eller demper ? Fatter ingenting jeg :( Håper på noen svar.. Siter Audi A3 1.8TFSI 08 x 1998 Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda type R Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Halla.. du må sjekke ut om det selve innfesting på dempern som har senket seg, vist det er mulig på din bil da! Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg