Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med oppsett i Audi A4 B5?

Ranger emnet

ToyotaStarlet

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en Audi A4 B5, 98 modell sedan. Idag sitter det en Blaupunkt spiller i den som ble satt inn når bilen kom fra Møller den gang den ble kjøpt. Så sitter det 2 orginale høyttalere i døra foran.

Jeg vil oppgradere hele lydanlegget og vil ha best mulig lyd og ikke mest mulig bass.

Derfor tenkte jeg om noen kunne sette sammen et oppsett som hadde vært bra for nettop denne bilen.

Tenker da å skifte ut spiller, høyttalere foran og muligens få noen bak i døra eller lignende? Og 2 subwoofere.

Prisen har ikke så veldig mye å si, men skal ikke ha det "beste" på markedet sånn at bare en spiller koster 15 000,- kr :P

Så tenkte noe i middels klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har en Audi A4 B5, 98 modell sedan. Idag sitter det en Blaupunkt spiller i den som ble satt inn når bilen kom fra Møller den gang den ble kjøpt. Så sitter det 2 orginale høyttalere i døra foran.

Jeg vil oppgradere hele lydanlegget og vil ha best mulig lyd og ikke mest mulig bass.

Derfor tenkte jeg om noen kunne sette sammen et oppsett som hadde vært bra for nettop denne bilen.

Tenker da å skifte ut spiller, høyttalere foran og muligens få noen bak i døra eller lignende? Og 2 subwoofere.

Prisen har ikke så veldig mye å si, men skal ikke ha det "beste" på markedet sånn at bare en spiller koster 15 000,- kr :P

Så tenkte noe i middels klasse.

Heisan. Stikk en tur nedom, så kan du få høre på litt forskjellig også. Har altid no gode priser på lur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha best mulig lyd kan jeg anbefale en kombinasjon av focal höytalere (f.eks 165V2) og audison eller focal forsterkere.

Anbefaler deg å dra til en bilstereo forhandler og höre på litt forskjellig.

Når det gjelder spiller har jeg hatt stort sett sony og pioneer, og må si jeg er mest fornöyd med pioneer spillerne.

'04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel

'98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt)

'98 Audi A4 1,8T (solgt)

'93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker)

'86 Opel Rekord 2.2i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider