StreetCar Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Neonlys under bilen. Hvilken farge hadde blitt best på en helt hvit bil? Jeg holder en knapp for hvit neon. Ingen som har det heller som jeg har sett. NB: jeg er ikke ute etter svar som: "Nei, ikke sett neon på bilen". Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Siden du har en hvit bil så passer vel egentlig det meste. Rød eller blå ville også vært ganske kult. Hvor skal du handle neon? Er ute etter det sjæl til aconaen :) Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Røde? Hmmm.... Kan se for meg hvitt da. Helt rått det! :D Men rødt hadde også vært bra på hvit bil når jeg tenker meg om ja. Mds.se eller Powerzone.no Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Det må jo du selv bestemme;) Men begynner å bli litt lei av grønt å blått nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 En kamerat av meg kjøpte neon til å ha under bilen men de syntes jo ikke midt på svarteste natta engang. Eneste man ser er rørene og et veldig svakt lysskjær på bakken 10 cm rundt røret.. Hvordan vet man at det man får lyser supert? Vil ikke ha no skrap liksom. Lyset skal syntes ikke røret.. Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Hvilke farge var det? Må jo kjøpe noe som er beregnet for utvendig bruk da. Ikke noe jalla opplegg. Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Det var grønn og blå. Forskjellige farger foran og bak. Det var til utendørs bruk så vi ble sånn halveis dritskuffa. Greiene kosta 2000 norske penger så det var ikke akkurat billig skrap heller. Er jo ikke det dyreste man kan få tak i men 2k burde holde lenge til neonkit egentlig. Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Kjøp StreetGlow, de er kjent for kvalitet... Jeg liker blå neonlys, selvom det kanskje begynner å bli litt oppbrukt... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Når jeg får meg bil har jeg planer om å sette en Luxeon Star LED (lysdiode) under. Det er spesielle lysdioder som har en lysstyrke på rundt 150 000 mcd (det lille grønne lyset på pc-skjermen din er kanskje 10mcd eller noe...) Dersom onkel politi kommer og kikker under bilen på jakt etter neon, finner han ikke noe... Og jeg kan kjøre videre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Det er vel ikke ulovlig å sette på neon også vel? Bare ha det montert på, men ikke skrudd på lyset, om jeg evt. blir stoppa i kontroll? Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by Bård Når jeg får meg bil har jeg planer om å sette en Luxeon Star LED (lysdiode) under. Det er spesielle lysdioder som har en lysstyrke på rundt 150 000 mcd (det lille grønne lyset på pc-skjermen din er kanskje 10mcd eller noe...) Dersom onkel politi kommer og kikker under bilen på jakt etter neon, finner han ikke noe... Og jeg kan kjøre videre :) En? burde du ikke ha jevnt fordelt under hele bilen? Hvor mye koster en sånn? Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 huff, enda mere ufo-rigg! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Hvit bil? Aner ikke hva slags farge som passer, men som sagt før blå og særlig grønt er jo brukt opp. Streetglow har gode undercar neonkit. Neonrøra skal ikke synes, noe du fikser med skjørter og ordentlige fangere. Det er lovlig å montere neonlys, men ikke bruke de annet en når du står stille. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 ZPIFF; Hva synes du om denne :) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by Precious Det er lovlig å montere neonlys, men ikke bruke de annet en når du står stille. Du skal visstnok ikke kunne se det fra en offentlig vei heller, hvis jeg ikke tar helt feil... purken her påstod nå det iallefall... Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg