sugekopp Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Det har seg slik at jeg i løpet av neste uke skal lakkere bilen min! Jeg har en masse ideer i huet, men et helvete å velge ut det perfekte! Bilen's Hovedfarge MÅ være denne som er på lastebilen Og bilen skal være 2 farget! Dvs blå hoved farge og hva annet som kunne passe dette, av spygrønt, koxgrått, svart, oransje, hvitt etc. Bare det ikke blir FOR mye av det. bilen skal i tilegg ha logoer og reklame på seg, så de linjene skal bare freshe opp utseende i grunn! Selve bilen har du her: prøv helst å få med begge bildene. altså Fram og bak bildet. Grafikken som ser fetest ut tar vi avstemning på og dette blir bilens utseende ut sesongen! Lek dere med farger, og lykketil! Diverse forslag som har rullet opp! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Satan jeg likte det øverste forslaget jævli godt, men som sagt det ble for mye svart. hadde du byttet om svart med den blå fargen så nærmer det seg. husk at HOVEDFARGEN skal være blå..:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik121 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 La ikke så mye flid i lillafargen, eller i noe egentlig. Fargen ble litt vel tacky kanskje, men men. Ble ikke så hi-tech, bare hvitt mønster på sidene, bred stripe på panser og no småtteri på speilene me oransje outline. Se bort fra det rotet over den ene lykta. http://img11.picsplace.to/img.php?file=img10/24/s14a.jpg Siter 1970 Volvo Amazon - deler ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Syns du bør ha samme fargen som lastebilen din jeg så jeg ville hatt det noe slik i denne duren: Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Jævli mye fete forslag her folkens.. men dere må huske på at dere må bruke den BLÅ fargen som hoved farge:) hittil er jo henrik eneste som har fått med seg:!) audun, den lakk effekten du hadde på blåfargen var faen meg FET! nesten noe type canyblue! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 La ikke så mye flid i lillafargen, eller i noe egentlig. Fargen ble litt vel tacky kanskje, men men. Ble ikke så hi-tech, bare hvitt mønster på sidene, bred stripe på panser og no småtteri på speilene me oransje outline. Se bort fra det rotet over den ene lykta. syns det var jævli fett jeg! likte det du gjorde med outline! det skal jeg ha uansett på bilen så g odt du minte frem med et forslag!:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Satan jeg likte det øverste forslaget jævli godt, men som sagt det ble for mye svart. hadde du byttet om svart med den blå fargen så nærmer det seg. husk at HOVEDFARGEN skal være blå..:) Ahh, sorry. glemte den litt Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 oooh lalal la. doh e så DÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆJLI!:) *mi hårni kimmi san* Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 La til noen hvite outlines jeg:P Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 der ja:_) akkurat den jeg venta på! tenkte jeg skulle spørre om det i sta. men du kom rett frør meg! det ble grisefett! Eneste som jeg ikke likte er at den minner meg for mye om den GRØNNE/SVARTE s14 som var å se på bana i fjor:) han hadde sånn delt svart med grønt, men var ingen effkt i det.. dette ble rått altså Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 fikk inn et par forslag fra folk på IRC, at den klædden som er på rumpa om den er i blått, så spre den litt mere over ræva at den eventuelt går i spisse kanter rundt ræva og mot bakhjula, eller lakke hele ræva svart:) info fra høyeste holl Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 der ja:_) akkurat den jeg venta på! tenkte jeg skulle spørre om det i sta. men du kom rett frør meg! det ble grisefett! Eneste som jeg ikke likte er at den minner meg for mye om den GRØNNE/SVARTE s14 som var å se på bana i fjor:) han hadde sånn delt svart med grønt, men var ingen effkt i det.. dette ble rått altså Kan ikke huske at jeg har sett den 200n? Men hva mente du med det siste du sa her? hvilken klædd? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 på bakfangern. ., den blå klysa med lakk der.. enten at du lakker hele ræva svart, eller spre den blå der utover mot sidene av bilen. lage en sånn "break" effekt som du har på fronten:!) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 ahh, noe sånt her du tenkte på da? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg